کد مطلب: 

184977

برگزاری دوره‌ی آموزشی با گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی متخصص مرکز داده

شرکت "آریا همراه سامانه" به عنوان تنها نماینده‌ی رسمی مؤسسه‌ی آموزش بین‌المللی EPI برای برگزاری دوره‌های آموزش در حوزه‌ی مرکز داده اقدام کرده است.
برگزاری دوره‌ی آموزشی با گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی متخصص مرکز داده

به گزارش سیتنا، شرکت "آریا همراه سامانه" از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات ICT به عنوان تنها نماینده‌ی رسمی مؤسسه‌ی آموزش بین‌المللی EPI نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش در حوزه‌ی مرکز داده با کمک این شرکت بین‌المللی اقدام کرده است.

یکی از این دوره‌ها، دوره‌ی متخصص مرکز داده یا CDCP® است که یک دوره‌ی دو روزه بوده و به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مؤلفه‌های کلیدی مرکز داده طراحی شده‌است.

داوطلبینی که آزمون پایان دوره را با موفقیت پشت سر گذرانند، گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی متخصص حرفه‌ای مرکز داده یا همان Certified Data Center Professionalرا دریافت خواهند کرد.

به مناسبت برگزاری اولین دوره CDCP® بین المللی در ایران، آریاهمراه به شرکت‌کنندگان این دوره 33 درصد تخفیف ویژه را ارائه می‌دهد. هم‌چنین به ازای ثبت نام 3 و یا 4 نفر، 10 درصد تخفیف جداگانه و ثبت نام بیش از 5 نفر، 15 درصد تخفیف ویژه علاوه بر تخفیف 33 درصدی ارائه خواهد شد.  

از آنجایی‌که ظرفیت پذیرش این دوره، تنها 20 نفر است؛ هم اکنون با شماره تلفن 2748427-021 و یا ایمیل train@aryahamrah.com تماس بگیرید تا اطلاعات جامع‌تری درخصوص این دوره بین‌المللی، ارائه گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-21 17:24

افزودن دیدگاه جدید