کد مطلب: 

184762
مدیرعامل بانک شهر در ششمین سالگرد تاسیس این بانک:

گام‌های موثری برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک شهر برداشته شده است

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، گفت: این بانک در ششمین سالگرد تاسیس خود، بیشترین تلاش را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار و مبتنی بر نوآوری انجام خواهد داد.
گام‌های موثری برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک شهر برداشته شده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که شهرها، بستر انسان‌هایی هستند که در عصر صنعتی و فرا صنعتی، این محدوده را برای کار و گذران عمر خویش انتخاب کرده‌اند، گفت: شهرها با توسعه کمی و کیفی، تبدیل به پدیده‌هایی شده‌اند که دیگر نام شهر، برای آنها کافی نیست و بایستی برای بسیاری از آنها عنوان کلانشهر برگزیده شود که قلب‌های تپنده و پویایی هستند که بسیاری از فرصت‌ها و پدیده‌ها را چه به صورت بالفعل و چه به شکل بالقوه در خود جای داده‌اند‌.

وی افزود: در این خصوص بانک شهر با چشم انداز سراسر میهن در کلانشهر تهران راه‌اندازی شد تا بتواند با نگاهی بر مبنای مسئولیت اجتماعی و با حمایت از پروژه های شهری، ارتقای کیفی زندگی شهروندان را در تمامی کلانشهرها ایجاد کند و برای تحقق این مهم، توجه به منابع انسانی و تامین نیازهای آنان را در کنار اهمیت به جایگاه سهام‌دار و مشتری، در اولویت قرار داد.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: بانک شهر در ششمین سالگرد تاسیس خود، بیشترین تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار و مبتنی بر نوآوری انجام خواهد داد و به همین دلیل است که به عنوان بانکی برجسته در این حوزه معرفی شده و در این مدت موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای عمران و آبادی شهرها و حمایت از پروژه‌های فنی و عمرانی کلانشهرها در کنار موفقیت در تحقق افزایش سرمایه بانک و دریافت مجوز مرحله سوم ارزی، توسعه حوزه بانکداری خدمات الکترونیک و غیره گام‌های مهمی است که در این راستا برداشته شده است و امیدواریم در ششمین سال تاسیس بانک، با تلاش بیشتر، گام‌های بزرگتری برداریم.

وی گفت: بدون هیچ تردیدی عرصه مسئولیت‌آفرین خدمت در شبکه بانکی در کشورمان نقش مهم و کارساز در توسعه و پیشبرد  اهداف  اقتصادی دارد و این موضوع در شرایط کنونی کشور بسیار پررنگ و راهی به وادی آرمان‌های بلند فرداست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-17 00:08

افزودن دیدگاه جدید