کد مطلب: 

184419

برگزاری نخستین گردهمایی شرکت‌های نرم افزاری نصر تهران

کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اولین گردهمایی بزرگ فعالان حوزه نرم افزار را در قالب یک ضیافت شام برگزار می کند.
برگزاری نخستین گردهمایی شرکت‌های نرم افزاری نصر تهران

به گزارش سیتنا، شاهین طبری، مسئول کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، گفت: کمیسیون نرم افزار قصد دارد با هدف انسجام و اتحاد میان فعالان این حوزه، در اولین گردهمایی شرکت های نرم افزاری، فرصت آشنایی و تعامل میان فعالان جدید و پیشکسوتان حوزه نرم افزار را فراهم کند و به همین منظور از تمام فعالان نرم افزاری در سراسر کشور دعوت می کند تا در این دورهمی ثبت نام کنند.

طبری با اشاره به حضور مدیران بزرگ ترین شرکت های نرم افزاری  دراین ضیافت ادامه داد: علاوه بر روسای ادوار هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در چهار دوره حیات سازمان و اعضای هیات مدیره  چهارم، مدیران بزرگترین شرکت های نرم افزاری برای حضور در این میهمانی اعلام آمادگی کرده اند.

دراین میهمانی که قرار است روز دوشنبه 26 بهمن ماه جاری از ساعت 19 الی 22 در تالار گردهمایی دانشگاه خاتم  و با حضور نمایندگان رسانه های مختلف برگزارشود، فرصت استثنایی برای آشنایی میان فعالان حوزه نرم افزار، بررسی مسائل و چالش های این حوزه و همچنین  امکان شناسایی فرصت های شغلی فراهم  شده است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران www.tehrannsr.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-08 12:07

افزودن دیدگاه جدید