کد مطلب: 

184416
مدیرعامل رایتل در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اعلام کرد:

نارضایتی مشترکان رایتل از سرویس‌های دریافتی در زمان رومینگ

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، گفت: مبنای رومینگ این است که هر اپراتور موظف است تا تمامی سرویس‌های ارائه شده به مشترکان خود را به مشترکان اپراتور مهمان نیز ارائه دهد، ولی متاسفانه مشترکین ما هنوز در بسیاری از مکان‌ها که رومینگ دیتا برقرار است مجبور به استفاده از دیتای 2G می‌باشند.
نارضایتی مشترکان رایتل از سرویس‌های دریافتی در زمان رومینگ

مهندس سید مجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص وضعیت رومینگ ملی بین اپراتوری، گفت: مشکل اصلی رومینگ ملی این است که در ابتدای راه‌اندازی این سرویس، دو اپراتور دیگر هنوز 3G را راه اندازی نکرده بودند و این در حالی است که مشترکان ما از دیتای 3G رایتل بهره مند بودند.

وی در ادامه توضیح داد: در زمان اجرایی شدن رومینگ ملی از آنجایی که دو اپراتور دیگر سرویس دیتای 2G ارائه می‌دادند، در نتیجه در مکان‌هایی که مشترکان ما از رومینگ استفاده می‌کردند به اجبار از سرویس دیتای 2G بهره می‌بردند که نارضایتی مشترکان ما را به همراه داشت و متاسفانه این مشکل همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل رایتل افزود: مبنای رومینگ این است که هر اپراتور موظف است تا تمامی سرویس‌های ارائه شده به مشترکان خود را به مشترکان اپراتور مهمان نیز ارائه دهد، ولی متاسفانه مشترکین ما هنوز در بسیاری از مکان ها که رومینگ دیتا برقرار است مجبور به استفاده از دیتای 2G می‌باشند.

وی ادامه داد: در بسیاری از مکان‌ها نیز کیفیت مکالمات (voice) نامطلوب است که این امر نیز نارضایتی مشترکین رایتل را که در رومینگ قرار می‌گیرند در برداشته است.

صدری در پایان تاکید کرد که این مساله را به اطلاع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسانده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-08 11:25

افزودن دیدگاه جدید