کد مطلب: 

184332

تقویت زیرساخت‌های ارتباطی استان فارس با افتتاح IXP

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح IXP استان فارس، گفت: همزمانی موفقیت برجام با دهه فجر، شادابی مضاعفی را برای مردم ایجاد کرد.
تقویت زیرساخت‌های ارتباطی استان فارس با افتتاح IXP

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در جلسه شورای اداری استان فارس، گفت: یکی از سخت ترین کارهایی که با موفقیت برجام، به وقوع پیوست، موضوع PMD بود که به خوبی انجام شد.

وی به قراردادهایی که در سفر به فرانسه و ایتالیا با حضور رئیس جمهور دولت تدبیر و امید امضا شد، اشاره کرد و افزود: در این قراردادها انتقال تکنولوژی مد نظر قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در ادامه افزود: ما به شرطی به کشورهای اروپایی بازار می دهیم که آنها  نیز به محصولات ما، بازار دهند

واعظی اظهار کرد: شرایط امروز یک فرصت جدید را برای ایران بوجود آورده است  و تا دیروز برجام بر روی کاغذ بود اما سفر رئیس جمهور به اروپا برجام را اجرایی کرد و به همین دلیل سایر کشور ها نیز به دنبال دعوت از رئیس جمهور ایران هستند.

واعظی تصریح کرد:‌ متاسفانه در کشور، گروه هایی هستند که از این موفقیت،  ابراز خوشحالی نمی کنند و لذا همه ما مسئولیت داریم که تلاش ها و عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: دولت تدبیر و امید، دولتی است که مسائل سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و به تنها چیزی که می اندیشد حل معضلات و مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به استان فارس نگاهی استراتژیک است افزود: راه اندازی IXP در استان فارس، زیرساخت های ارتباطی استان را تقویت می کند.

واعظی با اشاره به اینکه  استان فارس،‌ سرشار از ثروت های مادی و معنوی است، خاطر نشان کرد: در دو سال و نیم گذشته سرمایه گذاری بسیار خوبی در این استان در حوزه ICT  انجام شده و در مجموع ، در یک سال گذشته  هشت هزار و هشتصد میلیارد ریال، سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT استان، انجام شده است.

واعظی تصریح کرد: از دیدگاه ما ICT نشانگر توسعه و توانمند ساز بخشهای مختلف است، چرا که در دنیا امروز تجارت، سلامت، صنعت و حتی کشاورزی بدون ICT توسعه نخواهد یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-03 13:14

افزودن دیدگاه جدید