کد مطلب: 

184316

اتصال 25 هزار روستای کشور به شبکه‌های ارتباطی تا پایان سال

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اعلام این خبر که تا پایان سال بالغ بر 25 هزار روستای کشور به شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی متصل خواهند شد، تاکید کرد: رشد ارتباطات و اطلاعات در کشور را با هدف توسعه عدالت در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق محروم دنبال می کنیم.
اتصال 25 هزار روستای کشور به شبکه‌های ارتباطی تا پایان سال

به گزارش سیتنا، مهندس نصر الله جهانگرد در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در نمازخانه سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که هویت و عزت ملت ایران اسلامی نشات گرفته از دهه فجر است، گفت: انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) و شهدا هویت ندارد و عزت امروز ایران اسلامی از تجلی نام آن عزیزان است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: مجموعه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شبکه ارتباطی در حوزه های مختلف را بر عهده دارد و پیشرفت آن در عرصه های مختلف اقتصادی اجتماعی موثر است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طراحی و نظارت شبکه ملی اطلاعات و پیاده سازی دولت الکترونیک را از عمده ترین  اولویت های سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان کرد و گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان بازوی نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری از تخصص های علمی و فنی بستر های  رشد  را برای حمایت و فعال سازی بخش خصوصی دانشگاهی و دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم می آورد.

وی با بیان این که  بیشترین تجلی رشد در بخش خدمات خواهد بود، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران در دولت یازدهم گام های مهمی را برداشته ودر حال ارتقا فعالیت های خود بوده و در صدد است که تا ابزار های پیشرفت فناوری اطلاعات در کشور  را فراهم کند

جهانگرد با اعلام این خبر که بیش از هزار روستای محروم در استان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر به شبکه دیتا متصل شدند، ادامه داد: با رشد و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقصی نقاط کشور به خصوص در مناطق روستایی و محروم می توانیم خدمات مختلفی همچون خدمات بهداشتی کشاورزی وآموزشی را با کیفیت بالاتری ارائه دهیم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در پایان ، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات نظام دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام پروژه های مختلفی در حال افتتاح هستند و بیشترین تمرکز ما در اجرای پروژه ها برقراری عدالت برای تمام ملت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-02 15:32

افزودن دیدگاه جدید