کد مطلب: 

183843

انتشار تصاویر مشتریان آرایشگاه زنانه شهر قم در اینستاگرام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری آرایشگری که اقدام به انتشار تصاویر نمونه کارهای خود و تصاویر مشریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام می کرد، خبر داد.
انتشار تصاویر مشتریان آرایشگاه زنانه شهر قم در اینستاگرام

به گزارش سیتنا، سرهنگ "علی موالی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی رصد و یاپش مستمر در فضای مجازی مشخص شد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر و نمونه کارهای آرایشگاه زنانه می نماید.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان افزود: پس از تشکیل پرونده طی بررسی های پلیسی و تخصصی صورت گرفته متهمه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ موالی ادامه داد: با کسب مجوز صادر شده از سوی مقام قضایی سیستم های رایانه ای  متهمه نیز توقیف و در باز جویی های صورت گرفته مشخص شد، وی تصاویر یاد شده را جهت تبلیغ و معرفی آرایشگاه زنانه خود به عنوان نمونه کار  منتشر کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. سرهنگ موالی در پایان ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با اینگونه مسائل بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند تا اقدامات لازم به عمل آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-18 11:37

افزودن دیدگاه جدید