کد مطلب: 

183695

رونمایی از نرم افزار مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی در بیمارستان تأمین اجتماعی سمنان

از نرم افزار مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی (PM) برای نخستین بار در میان مراکز درمانی تامین اجتماعی در بیمارستان شفا سمنان رونمایی شد.
رونمایی از نرم افزار مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی در بیمارستان تأمین اجتماعی سمنان

به گزارش سیتنا، در مراسم رونمایی از این نرم افزار دکتر علیرضا احمد زاده مشاور اجرایی معاون درمان و دکتر عباس حاتمی مدیر کل پشتیبانی سازمان و دکتر مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان حضور داشتند.
مدیر کل پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: نرم افزار پیشرفته مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی (PM) توسط شرکت خدمات ماشینی تامین و با همکاری واحدهای راهبری سیستم ها وپشتیبانی درمان به صورت پایلوت در بیمارستان تامین اجتماعی شفای سمنان از اردیبهشت سالجاری در حال اجرا بوده و مدت 7ماه عملیات آن طول کشید.
دکتر عباس حاتمی افزود: بزودی عملیات اجرایی این سیستم در استان های آذربایجان غربی، هرمزگان و چهار محال و بختیاری آغاز می شود و در نیمه دوم سالجاری در اغلب استان های کشور اجرا می شود.
دکتر مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان نیز در این مراسم فرایند اجرایی مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی (PM) را تشریح کرد و گفت: این برنامه در سایر مراکز درمانی این استان در حال اجراست.
گفتنی است، سازمان تأمین اجتماعی از سال 80 پیگیر استقرار نرم افزار مدیریت نگهداشت تجهیزات پزشکی (PM) در مراکز درمانی تابعه است که این سیستم تمام اطلاعات اموال، شناسنامه تجهیزات پزشکی، تعمیرات پیشگیرانه را به صورت الکترونیک دربر می گیرد و در نگهداشت و ارتقای  تجهیزات پزشکی بسیار مهم و موثر است و موجب حذف کاغذ در مدیریت تجهیزات پزشکی می شود.
دکتر علیرضا احمد زاده مشاور اجرایی معاون درمان و دکتر عباس حاتمی مدیر کل پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی به همراه دکتر مجتبی اکرم مدیر درمان استان سمنان از بیمارستان تامین اجتماعی شفا بازدید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-11 17:36

افزودن دیدگاه جدید