کد مطلب: 

183689

یک فصل رایگان، در جشنواره زمستانه پهنای باند اختصاصی اینترنت مبین‌نت

پس از برگزاری موفق جشنواره فروش پاییزی پهنای باند اختصاصی اینترنت، مبین‌نت این‌بار این جشنواره را با شرایط استثنایی‌تری، ویژه فصل زمستان آغاز کرده است.
یک فصل رایگان، در جشنواره زمستانه پهنای باند اختصاصی اینترنت مبین‌نت

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مبین نت، در جشنواره زمستانه پهنای باند اختصاصی اینترنت مبین نت، شرکت‌ها، سازمان‌ها و مجتمع‌های اداری علاقه‌مند می‌توانند در صورت خرید این طرح، از فرصت استثنایی یک فصل رایگان بهره‌مند شوند.

در این جشنواره خریداران طرح‌های ۸ مگابیت و بالاتر می‌توانند سرویس خود را به‌مدت یک هفته به‌صورت رایگان امتحان کرده و در صورت رضایت از کیفیت خدمات، خرید را قطعی نمایند.

در صورت خرید قطعی یکساله، یک فصل رایگان به ایشان تعلق خواهد گرفت. از دیگر مزیت‌های خرید در جشنواره زمستانه مبین‌نت می‌توان به دریافت تجهیزات امانی، نصب رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر روز هفته، اشاره کرد.

به کلیه‌ی شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند به دریافت خدمات پهنای باند اختصاصی اینترنت مبین‌نت (Dedicated – SLA) پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان این فرصت استثنایی و ویژه را از دست ندهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به وب‌سایت شرکت ارتباطات مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۸۳۸۶۹۸۰۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-11 17:09

افزودن دیدگاه جدید