کد مطلب: 

183478

توجه سازمان تأمین اجتماعی به حوزه‌ی گرشگری سلامت

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده ها را از برنامه های این سازمان برشمرد و افزود: 50 درصد مراکز درمانی ملکی این سازمان به سیستم HIS مجهز هستند.
توجه سازمان تأمین اجتماعی به حوزه‌ی گرشگری سلامت

به گزارش سیتنا، دکتر محمد علی همتی در جلسه مدیران سازمان تامین اجتماعی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، بیان اینکه افزایش هزینه های درمان تبدیل به چالش کشورها شده است، گفت: در ایران نیز  هزینه های درمان افزایش یافته است.

همتی چالش سالمندی را از مسائل کشور عنوان و تصریح کرد: سالمندان 3 برابر بیشتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و هزینه های درمانی این گروه 5/3 برابر دیگر افراد جامعه است.

وی بودجه درمان سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری را 16 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در 2 سال گذشته این بودجه صد در صد افزایش داشته است.

همتی احداث و تجهیز مراکز درمانی، توسعه بخش های ویژه و ارتقا هتلینگ را از اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در دو سال گذشته عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری 2 بیمارستان ملکی این سازمان افتتاح می شود.

وی الکترونیکی کردن پرونده ها را از برنامه های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: 50درصد مراکز درمانی ملکی این سازمان به سیستم HIS مجهز هستند.

همتی توجه به گرشگری سلامت را نیز از برنامه های سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-06 14:51

افزودن دیدگاه جدید