کد مطلب: 

182982

استفاده از ظرفیت دانشکده پست و مخابرات برای برگزاری دوره‌های آموزشی بانوان

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه سلسله نشست های امور زنان و خانواده‌ این وزارت، بر استفاده از ظرفیت های دانشکده پست و مخابرات جهت برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط با حوزه بانوان تاکید کرد.
استفاده از ظرفیت دانشکده پست و مخابرات برای برگزاری دوره‌های آموزشی بانوان

به گزارش سیتنا، مهندس راسخ در این نشست، با اشاره به حضور 5 هزار بانوی شاغل در مجموعه وزارت، اظهار داشت: بخش ICT با ایجاد بانک اطلاعات از مدیران و حائزین شرایط تصدی پست های مدیریتی، امکان شایسته سالاری را تسهیل نموده و با معرفی بانوان در برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده مشارکت مؤثری با مرکز آموزش مدیریت دولتی در جهت تربیت مدیران به عمل آورده است.

وی در جهت تقویت این امر مهم، افزود: بر عهده مسئول امور بانوان وزارت، سازمان ها و شرکت های تابعه است که در این زمینه، با معرفی بانوان توانمند به کمیته انتصابات وزارت جهت شناسایی این افراد و تکمیل بانک اطلاعاتی ما را یاری نمایند.

راسخ، در بخش دیگر سخنان خود، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات جهت برگزاری کلاس های آموزشی حوزه بانوان، گفت: جهت ایجاد هم افزایی در مجموعه، آموزش ها به صورت جامع و با هماهنگی وزارتخانه اجرا می شود.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت در پایان این نشست که هر ماه با حضور یکی از معاونین وزیر یا روسای سازمان های وابسته وزارت برگزار می شود، با ابراز امیدواری نسبت به دستیابی امور بانوان به اهداف در نظر گرفته شده، خواستار ارائه برنامه ی سال 95 امور بانوان شد و گفت: هر گونه کمکی به امور بانوان مجموعه جهت دستیابی به اهداف خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ در این نشست و به دنبال ارائه گزارش فعالیت های مشاوران امور بانوان سازمان ها و شرکت های تابعه، خانم کفشدوز محمدی، مشاور امور بانوان دانشکده نیز ضمن تشکر از حمایت های انجام شده در راستای بازسازی دانشکده که موجب ایجاد انگیزش موثر کارکنان گردیده و تشریح فعالیت های حوزه زنان در دانشکده، خواستار  ادامه حمایت ها وزارت جهت فعالیت موثرتر و اثربخش در حوزه امور بانوان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-22 15:12

افزودن دیدگاه جدید