کد مطلب: 

182679
وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان در گفت‌وگو با سیتنا:

دانشکده پست و مخابرات زمینه ساز خودکفایی ایران در حوزه‌های تخصصی ICT است

وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان، گفت: در دانشکده پست و مخابرات، محیط علمی بسیار خوبی محیا شده و همه همکاران دست به دست هم داده اند تا ابتکارات را به عرصه عمل برسانند و نهایتا به سمت خودکفایی قدم بردارند.
دانشکده پست و مخابرات زمینه ساز خودکفایی ایران در حوزه‌های تخصصی ICT است

عبدالرزاق وحیدی در حاشیه بازدید از دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در خصوص ارزیابی از وضعیت و جایگاه علمی - تخصصی این دانشکده، گفت: در این دانشکده محیط علمی بسیار خوبی محیا شده و همه همکاران دست به دست هم داده اند تا ابتکارات را به عرصه عمل برسانند و نهایتا به سمت خودکفایی قدم بردارند و می توان گفت که دانشکده پست و مخابرات زمینه ساز خودکفایی ایران در حوزه‌های تخصصی ICT است.

وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان در خصوص وضعیت آموزش های تخصصی حوزه‌ی ICT در ایران در مقایسه با سایر کشورها، اظهار داشت: در دنیا رقابت ها بسیار فشرده شده است و در واقع ایران در این بخش بسیار خوب پیش رفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری های مشترک ایران و افغانستان در حوزه های تخصصی ICT شاهد ظهور پروژه های مطلوب در سطح منطقه باشیم.

عبدالرزاق وحیدی، در خصوص سفر خود به ایران، اظهار داشت: این سفر اول ما بود و امیدواریم در سفرهای بعدی به نتایج مطلوبی برسیم. ما هم از همکاران دعوت می کنیم که به افغانستان بیایند و از نزدیک بیشتر در جریان پروژه های مشترک قرار گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-12 14:37

افزودن دیدگاه جدید