کد مطلب: 

182607

فروش ویژه محصولات و سرویس‌های رایتل همزمان با الکامپ 2015

روابط عمومی رایتل اعلام کرد: این اپراتور به مناسبت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ 2015)، محصولات خود را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند.
فروش ویژه محصولات و سرویس‌های رایتل همزمان با الکامپ 2015

به گزارش سیتنا، علاقه مندان به خرید انواع مودم‌های رایتل می توانند پیش از نمایشگاه الکامپ با مراجعه به صفحه طرح ویژه نمایشگاه الکامپ و یا در ایام برگزاری این نمایشگاه با مراجعه به غرفه رایتل در این نمایشگاه، نسبت به خرید مودم رای فای 4G این اپراتور را با 20 درصد تخفیف و به همراه سیم‌کارت دیتای رایگان 5 گیگابایت اینترنت به قیمت 335 هزار تومان اقدام نمایند.

همچنین مودم رای فای 3G رایتل به همراه سیم‌کارت دیتا رایگان و قیمت 179 هزار تومان و مودم دانگل 3G رایتل به همراه سیم‌کارت دیتای رایگان آن با قیمت 47 هزار تومان در این نمایشگاه عرضه می شود.

گفتنی است قیمت های ذکر شده بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و جزییات بسته آغازین هز یک از مودم ها از طریق لینک قابل مشاهده است.

همچنین به همین مناسبت رایتل اقدام به عرضه بسته‌های بلند مدت اینترنت سیم‌کارت دیتا با 50 درصد تخفیف نموده است، تمامی علاقه مندان به استفاده از بسته‌های اینترنتی بلند مدت و مقرون به صرفه رایتل می‌توانند از 22 لغایت 30 آذرماه بسته‌های 180 و یا 365 روزه را با 50 درصد تخفیف از طریق وب‌سایت رایتل و یا فروشگاه های اصلی این اپراتور خریداری کنند.

گفتنی است به همراه این بسته‌ها یک عدد سیم‌کارت دیتای رایگان نیز هدیه داده خواهد شد.

همچنین جزییات بسته آغازین سیم‌کارت دیتا ویژه الکامپ 2015 از طریق صفحه طرح ویژه نمایشگاه الکامپ قابل مشاهده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-08 15:39

افزودن دیدگاه جدید