کد مطلب: 

182444

افزایش همکاری بخش خصوصی ایران و مجارستان در حوزه‌ی ICT

در نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزیر توسعه ملی مجارستان بر توسعه همکاری های بخش های دولتی و خصوصی دو کشور در حوزه ICT تاکید شد.
افزایش همکاری بخش خصوصی ایران و مجارستان در حوزه‌ی ICT

به گزارش سیتنا، عصر یکشنبه در نشست مشترک دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و میکلوش شستاک وزیر توسعه ملی مجارستان که با حضور نمایندگان شرکت ها و سازمان های دولتی و فعالان حوزه  ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش خصوصی دو کشور برگزار شد، طرفین ضمن بررسی مسائل مشترک این حوزه، بر توسعه همکاری های فیمابین با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی دو کشور تاکید کردند.

در این نشست که در جریان سفر نخست وزیر مجارستان به ایران برگزار شد، نمایندگان سازمان ها و شرکت های دولتی حوزه ICT و نیز نمایندگان بخش خصوصی دو کشور به معرفی توانمندی ها و زمینه های همکاری پرداخته و در آن خصوص اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است؛ نخست وزیر مجارستان در راس هیاتی بلند پایه مرکب از وزرا و مقامات دولتی و فعالان بخش خصوصی این کشور به تهران وارد شده و مورد استقبال معاون اول رییس جمهور قرار گرفت. در جریان این سفر هشت سند همکاری در زمینه های مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات بین دو کشور به امضا رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-01 01:26

افزودن دیدگاه جدید