کد مطلب: 

182306

جزئیات تعرفه‌های تشویقی رومینگ بین‌الملل رایتل در عراق

رایتل در راستای ارائه خدمات افزون تر به زائرین عتبات عالیات، اقدام به ارایه خدمات رومینگ بین الملل در کشور عراق در ایام اربعین حسینی نموده است.
جزئیات تعرفه‌های تشویقی رومینگ بین‌الملل رایتل در عراق

به گزارش خبرنگار سیتنا (citna.ir)، زائرین عتبات عالیات با استفاده از سرویس رومینگ بین الملل رایتل در کشور عراق می‌توانند از به صرفه ترین خدمات و تعرفه‌ها با بهترین کیفیت بهره‌مند شوند.

مشترکین رایتل با استفاده از طرح ویژه‌ی این اپراتور به مناسبت اربعین، علاوه بر امکان خرید سیم‌کارت رایتل با بسته‌ی آغازین ویژه، امکان خرید بسته‌های مصرفی به هنگام رومینگ در کشور عراق را نیز خواهند داشت.

سیم‌کارت اعتباری رایتل با همان قیمت همیشگی 20 هزار تومان به همراه بسته آغازین ویژه ایام صفر و اربعین حسینی با امکان 20 دقیقه تماس صوتی رایگان با اعتبار 60 روز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین امکان خرید و استفاده از بسته‌های مصرفی دیتا و بسته مصرفی تماس و پیامک برای تمامی مشترکین رایتل نیز در این ایام وجود دارد.

بسته مصرفی تماس و پیامک دارای 20 دقیقه مکالمه از عراق به مقصد ایران و یا تماس دریافتی از ایران و یا تماس ورودی یا خروجی در عراق به همراه 10 پیامک بوده که قیمت آن 20 هزار تومان است.

همچنین این اپراتور دو بسته مصرفی دیتا شامل 100 مگابایت اینترنت قابل استفاده در کشور عراق به قیمت 35 هزار تومان و 200 مگابایت اینترنت قابل استفاده در عراق به قیمت 50 هزار تومان ارایه نموده است.

اگرچه خرید بسته‌های مصرفی برای مشترکان مقرون به صرفه‌تر است، اما برای اطلاع مشترکانی که در نظر دارند به صورت عادی از خدمات رومینگ بین الملل استفاده کنند، تماس خروجی رایتلی‌ها از عراق به ایران دقیقه‌ای 1.000 تومان و تماس خروجی رایتلی‌ها داخل عراق نیز 1.000 تومان می‌باشد. در همین حال، هزینه‌ی تماس خروجی و ورودی رومینگ بین‌الملل بر اساس ثانیه محاسبه خواهد شد و به عنوان مثال 10 ثانیه تماس معادل 166 تومان است.

اضافه می‌شود؛ تماس دریافتی مشترکان رایتل در کشور عراق نیز دقیقه‌ای 1.000 تومان، پیامک دریافتی رایگان و پیامک ارسالی 500 تومان می‌باشد.

هزینه‌ی سرویس دیتا برای رایتلی‌ها در عراق نیز بر اساس واحد مگابایت 500 تومان است. قابل ذکر است که هزینه‌ی سرویس دیتا رومینگ بین‌الملل بر اساس 10 کیلوبایت محاسبه خواهد شد و به عنوان مثال 50 کیلوبایت دیتا معادل 24.4 تومان است.

گفتنی است؛ تعرفه‌های تشویقی رومینگ بین‌الملل در کشور عراق برای مشترکین رایتل تنها در اپراتور Korek عراق قابل استفاده است و استفاده‌ی سرویس دیگر اپراتورهای عراقی با تعرفه‌ی عادی محاسبه می‌شود.

نکته اینکه، روشن کردن گوشی تلفن همراه و دریافت پیامک در حالت رومینگ هزینه‌ای ندارد.

انتهای پیام

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-24 00:43

افزودن دیدگاه جدید