کد مطلب: 

182109
نسل چهارم رایتل هم اکنون در تهران، کرج و کیش؛

چتر 4G رایتل در 15 شهر اصلی کشور باز می‌شود

گزارش های دریافتی سیتنا حاکی است که شبکه‌ی نسل چهارم رایتل در تهران، کرج و کیش راه اندازی شده و به گفته‌ی مدیرعامل این اپراتور تا پایان سال 500 سایت LTE در 15 شهر اصلی کشور فعال خواهد شد و 500 هزار مشترک تحت پوشش LTE رایتل قرار خواهند گرفت.
چتر 4G رایتل در 15 شهر اصلی کشور باز می‌شود

به گزارش سیتنا، دکتر علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نهم شهریورماه در مراسم رونمایی از ارتقاء پروانه‌ی شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم، گفت: در کمیسیون تنظیم مقررات به رایتل اجازه داده شد به نسل 4 یا LTE ارتقا پیدا کند و برای شروع کار در شهرهای تهران، کرج و کیش شبکه راه‌اندازی کند و در ادامه همه‌ی کشور را تحت پوشش قرار دهد.

در همان مراسم، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل هم با اشاره به ارتقای پروانه اپراتور رایتل به نسل چهارم موبایل مبتنی بر فناوری LTE تاکید کرده بود: در حال راه‌اندازی نسل چهارم در تهران، کرج و کیش هستیم و تا پایان سال 500 سایت LTE در 15 شهر اصلی کشور فعال خواهد شد و 500 هزار مشترک را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

اکنون و با گذشت حدود دو ماه و نیم از اعطای این پروانه به رایتل، شبکه نسل چهارم این اپراتور در تهران، کرج و کیش راه اندازی شده و شبکه نسل چهارم این اپراتور در سایر شهرها نیز رو به توسعه است.

در متن پیامکی که رایتل چندی پیش برای مشترکانش ارسال کرده بود، آمده است: "اینک 4G رایتل در شهرهای تهران و کرج، بدون نیاز به تعویض سیم کارت و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، کافی است دستگاه شما قابلیت استفاده از 4G را داشته باشد".

قابل ذکر است؛ با اقدامات تیم جدید مدیریتی رایتل در دولت تدبیر و امید، مشترکان فعال این اپراتور از 350 هزار نفر به 4 میلیون و 500 هزار نفر و شهرهای تحت پوشش 3G از 128 شهر به 400 شهر رسیده است و در حال حاضر بیشترین پوشش 3G در کشور متعلق به رایتل است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-13 21:59

افزودن دیدگاه جدید