کد مطلب: 

181107

حضور پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیش از 30 طرح تحقیقاتی در نمایشگاه تلکام 2015

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهشگاه با 30پروژه تحقیقاتی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی" ایران تلکام 2015"حضور یافت.
حضور پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیش از 30 طرح تحقیقاتی در نمایشگاه تلکام 2015

به گزارش سیتنا، مهندس میرزاد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2015 در محل دائمی نمایشگاههای تهران اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین بمنظور معرفی توانتوسعه و پتانسیل کشور در زمینه صنعتICT از 4 تا 7 مهر ماه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی پژوهشگاه ارتباطات  و فناوری اطلاعات در غرفه این پژوهشگاه واقع در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی ارائه می‌گردد.

مهندس میرزاد طرحهای ارائه شدهدر نمایشگاه،از طرف پژوهشکده فناوری ارتباطات را پروژه‌های ترانسپوندر، 5G، HATS، اینترنت اشیاء، پایانه تلفن صوتی و تصویری مبتنی بر IP، سیستم تلفن هوشمند ITRC-IP-PBX و داشبورد مدیریتی عنوان کرد.

وی همچنین طرحهای‌های تعیین نیازمندیهای رگولاتوری نحوه فعالیت سرویس دهندگان CDN و OTT، جویشگر بومی، زیرساخت رایانش ابری زمین، توسعه خدمات الکترونیکی روستایی (USO) ، ابزار قرآن پژوهی(آیه یاب)، پارسی پرداز، پارسی جو، مترجم دوزبانه ترگمان، قرآن نگار و توسعه وردنت فارسی را از پروژه‌های ارائه شده از طرف پژوهشکده فناوری اطلاعات برشمرد.

میرزاد پروژه‌های مرکز عملیات امنیت شبکه، سامانه بومی پیشگیری از نفوذ به میزبانهای وب و نظامنامه محرمانگی، امضای دیجیتال و حمایت از رمز ملی در کشور و نظام ارزیابی و اعتبارسنجی محصولات و عرضه کنندگان خدمات افتا را طرحهای عرضه شده از طرف پژوهشکده امنیت فاوا در شانزدهمین نمایشگاه تلکام عنوان نمود.

وی گفت: پروژه‌های تدوین کسب و کار اینترنت اشیاء در کشور، تدوین و تکمیل پیوستهای شبکه ملی اطلاعات، تدوین سند ملی تعامل پذیری دستگاههای اجرایی و تدوین بسته اجرایی برای هفت پایگاه داده اصلی کشور، تدوین سند راهبردی و نقشه راه عملیاتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تهیه و تدوین پیوست فرهنگی پروانه اپراتورهای موبایل باند پهن، تهیه و تدوین 27 مورد از استانداردهای خدمات پستی و تدوین ضوابط و مقررات نحوه ارجاع نیز از طرف پژوهشکده سیاستگذاری و مدیریت راهبردی فاوا در نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی امسال ارائه گردیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-27 18:10

افزودن دیدگاه جدید