کد مطلب: 

181087
طرح ویژه‌ی سیم‌کارت کودک رایتل در نمایشگاه تلکام؛

تخفیف 75 درصدی رایتل در خرید سیم‌کارت کودک و سیم‌کارت اعتباری والد

با توجه به نیاز بازار و در چهارچوب مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، چندی است که سیم‌کارت‌ کودک رایتل عرضه شده است، تا علاوه بر رفع نگرانی از والدین، فرصت استفاده‌ی بهینه از فناوری روز را با رویکرد آموزشی، فرهنگی، سرگرمی برای کودکان فراهم کند.
تخفیف 75 درصدی رایتل در خرید سیم‌کارت کودک و سیم‌کارت اعتباری والد

به گزارش خبرنگار سیتنا، رایتل در راستای  استفاده‌ی بهینه از فناوری روز را با رویکرد آموزشی، فرهنگی، سرگرمی برای کودکان، برای بازدیدکنندگانی که به‌همراه فرزندانشان در نمایشگاه تله‌کام حضور پیدا می‌کنند، امکانی فراهم کرده است تا با مراجعه به غرفه کودک رایتل و مشارکت کودکانشان در فعالیت‌هایی که برای آنها درنظر گرفته شده، یک عدد رایکارت (کارت تخفیف) دریافت کنند.

والدین از زمان شروع نمایشگاه تله‌کام (4 مهر ماه 94) تا روز جهانی کودک (17 مهر ماه 94) فرصت دارند با استفاده از رایکارت مذکور از 75 درصد تخفیف در خرید 2 عدد سیم‌کارت (سیم‌کارت کودک و سیم‌کارت اعتباری والد) بهره‌مند شوند.

متقاضیان با استفاده از کد درج شده بر روی رایکارت و مراجعه به وب‌سایت رایتل قسمت ثبت‌نام و خرید / ثبت نام و خرید سیم‌کارت / سیم‌کارت هدیه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام سیم‌کارت‌های درخواستی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که قیمت هر یک از این سیم‌کارت‌ها 200 هزار ریال و در مجموع 400 هزار ریال می‌باشد و با 75 درصد تخفیف درنظر گرفته شده با مبلغ 100 هزار ریال ارایه می‌شود.

سیم‌کارت کودک در این طرح غیر فعال می‌باشد و با مبلغ 50 هزار ریال از طریق سامانه مدیریت حساب مشترک فعال می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-26 23:18

افزودن دیدگاه جدید