کد مطلب: 

180398

ثبت‌نام بازدیدهای علمی بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

دکتر الستی از آغاز ثبت‌نام بازدیدهای علمی بنیاد ملی نخبگان به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی مرتبط با نظام نخبگانی با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.
ثبت‌نام بازدیدهای علمی بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دکتر آریا الستی؛ معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان درباره برگزاری بازدیدهای علمی این بنیاد گفت: بازدیدهای علمی بر اساس راهبرد کلان 5 سند راهبردی کشور در امور نخبگان، به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی مرتبط با نظام نخبگانی با همکاری جهاد دانشگاهی طراحی شده است.

وی افزود: بر همین اساس دور اول بازدیدهای علمی با هدف آشنا ساختن اجتماع نخبگانی با جاذبه‌های طبیعی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی کشور به منظور ارتقاء خودآگاهی ملی و حس دلبستگی به مهین و همچنین افزایش آگاهی از خدمات متقابل اسلام و ایران با تأکید بر جایگاه بی‌بدیل اسلام در شکل‌دهی به هویت ایرانی و ارتقاء تمدن ایرانی، به صورت پایلوت در سه استان تهران، البرز و زنجان در هفته چهارم شهریورماه آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مستعدان‌برتری که پیامک دعوت به این بازدیدها را از طریق بنیاد ملی نخبگان دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس bazdid.bmn.ir در بخش بازدید ثبت نام خود را نهایی کنند.

الستی با اشاره به اینکه بازدیدهای تهران و البرز یک‌روزه و زنجان دو روزه برگزار خواهد شد، گفت: ظرفیت هر بازدید در مجموع 35 نفر است که از این تعداد 20 نفر را مستعدان‌برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان تشکیل می‌دهند که تمام هزینه‌های آنان از محل سرانه فرهنگی نخبگان و استعدادهای برتر و با مشارکت مالی بنیاد ملی نخبگان و جهاد دانشگاهی تأمین می‌شود و دیگر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به جهاد دانشگاهی برای حضور در این بازدیدها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-07 15:42

افزودن دیدگاه جدید