کد مطلب: 

179981
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، تاکید کرد:

افزایش 40 درصدی بهره‌وری کشور با مدد فناوری اطلاعات

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات در تئوری و عمل گفت: با داشتن یک استراتژی و فرماندهی واحد می توانیم در راستای کاربردی شدن خدمات فناوری اطلاعات در کشور گام های موثری برداریم.
افزایش 40 درصدی بهره‌وری کشور با مدد فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، مهندس نصرا… جهانگرد در سومین روز از کارگاه آموزشی مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات در تئوری و عمل، اظهار داشت: برنامه ریزی ها و اهداف ما برای پیاده سازی دولت الکترونیکی در کشور باید شفاف و دقیق باشد.

وی برگزاری این دوره از کارگاه‌های آموزشی را که با حضور رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل متحد و مدرسان UN-APCICT برگزار شد را از جمله پیشرفته ترین دوره ها در کشور خواند و گفت: جدیدترین مسائل در حوزه فناوری اطلاعات در این کارگاه ها مطرح می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه با تاکید بر این که فناوری اطلاعات تا 40 درصد می تواند بهره وری را در کشور افزایش دهد، خاطرنشان کرد: باید از تجربه سایر کشور های دنیا در رسیدن به اهداف خود در این زمینه به خوبی بهره ببریم.

دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور در پایان با بیان این که برای رسیدن به این حد مطلوب نیازمند یک عزم جدی از سوی نهادهای دولتی و ملی هستیم، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران و شورای عالی فناوری اطلاعات به سهم خود می توانند در تعیین استراتژی و ساختارها و همچنین هماهنگی و تعامل با سازمان ها و ارگان ها وظیفه خود را در این راستا ایفا کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-22 16:13

افزودن دیدگاه جدید