کد مطلب: 

179845

یارانه حذف‌شدگان در ماه گذشته امشب واریز می‌شود

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به روند رسیدگی به اعتراضات دریافت‌کنندگان یارانه نقدی، گفت: کسانی که یارانه آنها در ماه گذشته حذف شده است این ماه یارانه خود را مجدداً دریافت خواهند کرد و کسانی که از مردادماه یارانه آنها حذف شود، می‌توانند برای ثبت اعتراضات خود به سامانه www.yaraneh10.ir مراجعه کنند.
یارانه حذف‌شدگان در ماه گذشته امشب واریز می‌شود

یارانه حذف‌شدگان در ماه گذشته امشب به حساب آنها واریز می‌شود.احمد میدری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی احکام و قوانین سالمندان در برنامه ششم توسعه کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق معلولان، اظهار داشت: این لایحه چندی پیش در دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: پس از ارسال لایحه اشاره شده، نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های مختلف بررسی‌های لازم را بر روی این لایحه انجام و در نهایت تصویب خواهند کرد.

میدری در ادامه در پاسخ به این پرسش که روند حذف یارانه‌ها در حال حاضر به چه شکلی است، بیان داشت: کسانی که یارانه آنها حذف شده و اعتراض نمودند می‌توانند تا روز چهارشنبه جاری به سامانه www.yaraneh10.ir مراجعه کنند و پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مراجعه‌ کنندگان به سامانه www.yaraneh10.ir می‌توانند علت حذف خود را نیز مشاهده کنند.

میدری تأکید کرد: پس از ثبت اعتراضات از سوی خانواده‌ها یا یارانه‌ها آنها عودت داده شده و یا حذف شده‌اند که اگر به آنها عودت داده شده باشد یارانه مرداد آنها پس از پرداخت یارانه شهریور ماه پرداخت و یارانه شهریور طبق روال پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: کسانی که یارانه آنها از امشب حذف می‌شود می‌توانند از سه‌شنبه هفته آینده به سامانه yarane10.ir مراجعه و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که میزان اعتراضات در ماه‌های گذشته تا چه اندازه‌ای بوده است، گفت: میزان اعتراضات در حد کمی بوده و در ماه‌های مختلف میزان عودت‌شدگان متفاوت بوده است.

میدری گفت: تا به امروز پیگیری اعتراضات و عودت یارانه به خانواده‌ها با تأخیر انجام می‌شده است چرا که ما اعتقاد داریم که برای این کار نباید سرعت را فدای دقت کنیم اما پس از این قطعاً با سرعت بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص یارانه افراد شاغل در خارج از کشور، گفت: درصد قابل توجهی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز به حذف یارانه خود معترض بوده‌اند اما در قانون مصوب شده ایرانیان مقیم خارج از کشور که در سایر کشورها کارگری می‌کنند می‌توانند یارانه دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد نیز می‌توانند سامانه  www.yaraneh10.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت اشتغال در خارج از کشور اقدام کنند که در این صورت نه تنها یارانه کارگران در خارج از کشور حذف نخواهد شد بلکه از برخی از معافیت‌ها نیز استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-17 15:49

دیدگاه‌ها

تصویر ...
یارانه ما3ماه که قطع شده وپیامی ندادن توسایتم نوشته درمرحله ثبت درخواست هستیدآیادرسته که یارانه یه آدم بازنشته روبا900تومن حقوق قطع کنن؟!
ارسال شده توسط ... در 27 مرداد 94 - 16:32
تصویر مهدی کیاء
با سلام من فرهنگی بازنشسته با پنج سر عائله وهمسرخانه دار از شهرستان کردکوی توابع استان گلستان نیز جزو کسانی هستم که به دلیل اختلالات اینترنتی ناخواسته از مجموع یارانه بگیران در اردیبهشت93حذف شدم.بر این اساس ضمن پیگیری های مستمر سال گذشته(1393)نیز در جریان سفر ریاست محترم جمهوری جناب اقای روحانی به استان گلستان نامه ای به ستاد سامد تحویل دادم.پس از مدتی یک شماره پیگیری جهت اقدام بعدی به من داده شد.تا به این امروز چندین بار با ستاد سامد تماس گرفتم که پاسخ دادند تا تصمیم جدید دولت براساس قانون بودجه1394برای جاماندگان یارانه پارسال باید منتظر بمانید.به امید ان روز.
ارسال شده توسط مهدی کیاء در 27 مرداد 94 - 14:25

افزودن دیدگاه جدید