کد مطلب: 

179586

اقدام تلافی جویانه‌ی خواهر شوهر در فیس بوک

با تلاش ماموران پلیس فتا انتظامی استان سیستان بلوچستان فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نشر اکاذیب در خصوص یکی از بستگان خود کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
اقدام تلافی جویانه‌ی خواهر شوهر در فیس بوک

به گزارش سیتنا، سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور"گفت، خانمی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت: فردی از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک اقدام به پخش عکس های شخصی و نشر اکاذیب در خصوص وی کرده که با توجه به اهمیت موضوع پرونده تشکیل و در الویت کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی سر نخ ها و ادله دیجیتال، متهمه که یکی از افراد مورد ظن شاکیه بود  شناسایی  و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا فراخوانده شد.

وی تصریح کرد: متهمه که در ابتدا ارتکاب به هر گونه جرمی را انکار می نمود پس از مواجه با مستندات محکم پرونده اعتراف کرد: شاکیه زن برادر من است که مدتی پیش با همسر خود اختلاف پیدا کرده و قصد اخذ مهریه از وی را دارد من نیز به منظور تلافی این اقدام وی تصمیم گرفتم از طریق فیس بوک و پخش عکس های وی تلافی کنم.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به این که متهم به همراه پرونده جهت صدور حکم نهایی راهی مراجع قضایی شد از شهروندان خواست در صورتی که در هریک از شبکه های اجتماعی و غیره شاهد موارد هتک حرمت و نشر اکاذیب بودند مراتب را سریعا جهت بررسی و جلوگیری از پیشرفت  موضوع ، به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-09 16:51

افزودن دیدگاه جدید