با شمارهگیری ۲۰۱۱۷ خرابی تلفن ثابت را اعلام کنید
به گزارش خبرنگار سیتنا، طی سالهای اخیر و با اجرای «سیستم نرمافزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکان تلفن ثابت مخابرات ایران»، اطلاعات تمام مراکز مخابراتی و مشترکان تلفن ثابت در پایگاه داده این نرمافزار بهصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شده است.
اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.
در همین راستا، میتوان در هر نقطه از کشور با شمارهگیری تلفن ۲۰۱۱۷ ، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.
پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.
هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.
در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکین می توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید