کد مطلب: 

254872

با شماره‌گیری ۲۰۱۱۷ خرابی تلفن ثابت را اعلام کنید

با متمرکز شدن سامانه‌ی ثبت خرابی تلفن ثابت طی سال‌های اخیر، مشترکان در سراسر کشور می‌توانند با شماره‌گیری ۲۰۱۱۷ خرابی خط خود را اعلام کنند.
اعلام خرابی تلفن ثابت؛ با شماره‌گیری ۲۰۱۱۷ و یا ثبت کد دستوری #۲۰۲۰*

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی سال‌های اخیر و با اجرای «سیستم نرم‌افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکان تلفن ثابت مخابرات ایران»، اطلاعات تمام مراکز مخابراتی و مشترکان تلفن ثابت در پایگاه داده این نرم‌افزار به‌صورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شده است.

با شماره‌گیری ۲۰۱۱۷ خرابی تلفن ثابت را اعلام کنید

اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.

در همین راستا، می‌توان در هر نقطه از کشور با شماره‌گیری تلفن ۲۰۱۱۷ ، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.

پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.

هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند.

در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکین می توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (138 رای)
سیتنا 1
2021-02-23 15:18

دیدگاه‌ها

تصویر بینام
سلام لطفا به مراکزمخابراتی خوزستان تذکر داده بشه تلفن های مردم رو جواب بدن اصلا پاسخگو نیستن که این امر باعث بوجود اآمدن مشکلاتی برای مردم شده حضور در این مراکز به علت عدم پاسخگویی زیاد شده خواهشا تذکر بدین جواب تلفن ها رو بدن
ارسال شده توسط بینام در 23 آبان 02 - 09:46
تصویر م س
سلام عملکرد مخابرات مرکز انقلاب اهواز فوق العاده افتزاح و ضعیف است . جلبه که هیچ کس هم جوابگوی مشترکین نیست
ارسال شده توسط م س در 26 مهر 02 - 13:09
تصویر هادی
با سلام که عزیزانی که در اسرع وقت به حل مشکلات مشترکین مشغول هستند، متاسفانه مخابرات خوزستان دزفول ، در پیگیری و حل مشکلات مشترکین ، کوتاهی می کنند و بنده بعد از چندین روز ، حدود یک هفته است که با وجود ثبت سیستمی، کسی هنوز برای پاسخگویی مراجعه نکرده است.
ارسال شده توسط هادی در 22 اسفند 01 - 21:16
تصویر Anonymous
اصلا شماره 20117 جواب نمیده
ارسال شده توسط Anonymous در 01 اسفند 01 - 14:16
تصویر ایرانی
این چه وضع ارائه خدماته؟؟ پول مفت میگیرید از ملت. اگه این کارتون مصداق بارز دزدی نیس پس چیه؟ هروقت عشقتون میکشه انتن رو قطع می کنید. شما که عرضه ندارید برای جوونا شغل ایجاد کنید حداقل جلوشونو نگیرید. نمیدونم باید چی بگم که برازنده باشه.
ارسال شده توسط ایرانی در 11 بهمن 01 - 12:16
تصویر م ح رمضانی
عالی بود رسیدگیشون
ارسال شده توسط م ح رمضانی در 08 بهمن 01 - 15:05
تصویر mkhani
الان یک هفته خرابی نیشابور ثبت میکنم ولی متاسفانه هیچ جوابی دریافت نکردم فقط پیامک میاد رفع شده زورشون میاد یکزنگی بزنن بپرسن ماهم که نمتونیم تماس بگیریم مخابرات نیشابور رسیدگی کنه کارمنداش درچه حالن
ارسال شده توسط mkhani در 19 دى 01 - 20:08
تصویر مصطفی رزوان
با عرض سلام بنده از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ چندین بار تماس گرفتم تقریبا ۴ ماه بنده اعلام میکنم فرداش اس میاد درست شده در صورتیکه همون مشکل هست چند نفر آوردم ایراد والا از داخل نیست تلفن از بیرون تست میگیره همون مشکل که صدا خلش زیاد داره که متوجه حرف زدن نمیشم ، داره خواهش میکنم از مسوالان مخابرات شعبه رودهن رسید گی کنن بنده مادر مریضم میبرم اونجا وهمراه اول جواب نمیده فقط با تلفن ثابت میشه تماس داشته باشی خواهش میکنم رسیدگی کنن، هیچ کس از کارمندای اونجا جواب گو نیست فقط سرکار میزارن وبنده دیشب باز اعلام خرابی کردم نو سیستم هست بنام رزوان
ارسال شده توسط مصطفی رزوان در 14 دى 01 - 00:27
تصویر علی
سلام جناب مدیریت مخابرات گرگان، شمااعلام کنید برای خرابی تلفن ثابت درشهرستان گرگان مشترکین باید چندباردرسامانه ثبت خرابی کنند،وچندروز ترتیب اثرمیدهید،بنده یکماه ثبت خرابی وچندبارهم پیگیرشدم فایده ای نداشت.
ارسال شده توسط علی در 07 دى 01 - 10:07
تصویر مرتضی
چند هفته است ،که خرابی تلفن را ثبت می کنم ولی کسی رسیدگی نمی کند ، دیگه خسسسسسسسته شدم
ارسال شده توسط مرتضی در 03 دى 01 - 10:39
تصویر علیاکبر
سلام شمایک هفته اعلام خرابی ثبت کردید بنده ۴۵روزثبت خرابی کردم خداقوت بده به کارکنان مخابرات شب وروززحمت می‌کشندپاسخگونمتونند باشند سخت نگیرید صبرصبرصبر
ارسال شده توسط علیاکبر در 07 دى 01 - 10:14
تصویر kavehvictor@gmail.com
با عرض پوزش از حوالی ظهر دیروز ۲۱ آبان ماه تلفن ثابت ما به شماره ..۵۶۱۷۰۹ مسدود شده است.لطفا سریعا در جهت ترمیم و تعمیر آن اهتمام شایسته را مبذول نمائید.
ارسال شده توسط kavehvictor@gmail.com در 22 آبان 01 - 03:17
تصویر کاظم عسگرپور
باسلام.چرا جدیدا سرماه اگر قبض پرداخت نمیشه خط یک طرف می کنید؟با پرداخت بعد یک طرفه شدن دوباره حتما باید حضوری به مراکز مخابراتی بری؟ دولت الکترونیک چی شد؟ این چه وضعی برای ملت درست شده
ارسال شده توسط کاظم عسگرپور در 10 مهر 01 - 13:29
تصویر صداله
یه عمره سرکاریم.کمتراز۵ ملیون دیوانه سنگ اندازی کردن،ته چاه که بعدش تا الان حدود۸۰ملیون ادم هوشیارشده نتونسنن اون سنگارو ازشاه دربیارن
ارسال شده توسط صداله در 21 شهريور 01 - 17:52
تصویر امید دیوشلی
با درود به چه دلیل خرابی تلفن را که در زوز قبل اعلام شده و محددا برای شی خراب شده است و اینترنت قطع شده نمی توان به سیستم فشل و سردر گم محابرات 20117 اعلام کرد و به اشتباه بیان می کند که خرابی رفع شده است نشان از ناتوانی مضاعف است !!! 1. خرابی ها به روز نیستند 2. این قطع برنامه ریزی شده تلفن به اطلاع مشترک نمی رسد ( هر شب بعد از 12 قطع تا و زمانی که دلتان می حواهد...) 3. زفع حرابی پس از انجام آنچنان ساده اندیشانه از سوی نظارت و مدیریت دیده می شود که انکان خرابی منجدد و عدم کارایی در رفع خرابی دیده نشده است ……! شماره خراب رشت گلسار با سز شماره 0133211 است ....
ارسال شده توسط امید دیوشلی در 01 شهريور 01 - 06:28
تصویر جعفری
من دو روزه زنگ میزنم هیچ خبری نیست. اصلا جوابگو نیستن
ارسال شده توسط جعفری در 18 خرداد 01 - 21:55
تصویر رمضانی
من از طریق 20117 اقدام میکنم انتها ازم شماره موبایل میخواد وارد میکنم میگه شماره وارد شده خارج از رنج می باشد. چرا ؟؟؟؟
ارسال شده توسط رمضانی در 17 بهمن 00 - 13:01
تصویر ناصری
هیچگونه اطلاع رسانی نسبت به قطع خطوط تلفن ثابت شهرک آبشار واقع در منطقه 22 شهرداری تهران (مرکز مخابرات شهید حق شناس) که ظاهراً بابت کابل برگردان بوده ، صورت نگرفته و با توجه به نیاز اهالی جهت حضور آنلاین (اینترنتی) کودکان در مدارس خود ، مدیران و کارکنان مخابرات مسئول پاسخگویی به علت عدم اطلاع رسانی و سهل انگاری در اینخصوص می باشند.
ارسال شده توسط ناصری در 15 دى 00 - 12:36
تصویر سینا
عالی امروز زنگ زدم 10 دقیقه بعد درست شد
ارسال شده توسط سینا در 21 مهر 00 - 09:54
تصویر احمدی
من با این شماره تماس گرفتم و فردای اون روز مشکل من رو حل کردند واقعا ممنونم ازشون ، عالی هستند
ارسال شده توسط احمدی در 17 شهريور 00 - 09:22

افزودن دیدگاه جدید