کد مطلب: 

178034
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

آماده ایم با همان شرایط سال 1388 شرکت اعتماد مبین را واگذار کنیم/ سیاست خریدار عمده مخابرات، ماندن به هر قیمتی نیست

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات ایران همگام با دنیا ، به سمت سرمایه گذاری در حوزه IP حرکت می کند و این اقدام، پاسخ به احساس نیاز بازار ارتباطات کشور است.
آماده ایم با همان شرایط سال 1388 شرکت اعتماد مبین را واگذار کنیم/ سیاست خریدار عمده مخابرات، ماندن به هر قیمتی نیست

به گزارش خبرنگار سیتنا، مصطفی سیدهاشمی در مراسم بهره برداری از 370 پروژه مخابراتی استان تهران و البرز، اظهار داشت: با چنین رویکردی ، شرکت مخابرات در نظر دارد با ارایه خدمات متنوع ، سهم بازار ارتباطات کشور را از 14 هزار میلیارد تومان در حال حاضر ، به 40 هزار میلیارد تومان برساند .
دکتر سید هاشمی بر پویایی مجموعه مخابرات تاکید کرد و گفت :این شرکت بعد از خصوصی سازی از صفر درصد سهم بازار دیتای کشور به پنجاه درصد رسید ، به نحوی که رشد مخابرات در این حوزه پس از خصوصی سازی ، بسیار قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تمام اقساط مخابرات به صورت کامل تسویه شده است، گفت: اینکه می گویند ما مخابرات را ارزان خریده ایم ، حرف درستی نیست؛ چرا که در بحث فروش سهام مخابرات که هفته گذشته مطرح شد، برای هر سهم مخابرات 220 تومان قیمت گذاشته شد، در حالی که خریدار عمده هر سهم مخابرات را در سال 88 به قیمت 340 تومان خریده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه سیاست خریدار عمده مخابرات، ماندگاری به هر قیمتی نیست، افزود: آماده ایم با همان شرایطی که در سال 1388 برنده واگذاری و فروش سهام مخابرات ایران بوده ایم، شرکت توسعه اعتماد مبین را واگذار کنیم، ولی تا زمانی که در مخابرات ایران باشیم و مسوولیت داشته باشیم، با تمام توان مشغول خدمت رسانی به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-15 17:39

دیدگاه‌ها

تصویر محمد کریم اخویزادگان
اینکه میفرایند اتحاد مبین هر سهم را 340 تومان خرید از کحا میگویند اولا اتحاد مبین سهام را بلوکی با اعمال نفود هر سهم یکصدو پنجاه تومان خریده ثانیا قسطی خریده پنح ساله قسط اول را هم که بزرگترین چک تاریخ نام گرفت بموقع نداده . به بهانه مردن مدیرعامل و چک شخصی هنوز پرونداش مختومه نشده حالا بماند مدیر عامل شدن توام با مرگ مشکوک یک جوان که برای مدیر عاملی این شرکت و صدور ان چک غیر عادی است وباید در اینده این مسئله روشن شود. تمام اقساط با تاخیر فراوان آنهم از محل فروش املاک مخابرات پرداخت شده همه ساله سود سهام برای سهامی که پولش را نداده اند برداشت شده و به مدیرانش هم پاداش های انچنانی داده شده فقط ودایع ملت را که نداده اند اگر محاسبه کنی بهره پنج ساله اش از کل وجه پرداختی از بابت خردی سهام بیشتر بوده و این ارقام به یغما رفته است. حالا ادعا میشود که 340تومان خریده اند ظاهرا این اقایان جیب مردم را برای خودشان میشمارند انوری یک روز در میدان شهری دید شخصی شعر انوری را میخواند و ادعا دارد که خودش سروده است . انوری به مدعی اعتراض میکند و میگوید این شعر که خواندی از انوری است و مدعی میگوید من انوری هستم . انوری هم میگوید بارالها تا کنون دزدی شعر دیده بودم و لی دزدی شاعر ندیده بودم . این 340 تومان هم ماند قصه انوری مخاسبه شده و سید هاشمی شده انوری بروز شده ایکاش روزی به حساب این مدعیان برسند و اینها بفهمند که هر دروعی را بزبان نیاورند
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 25 خرداد 94 - 20:56
تصویر محمد کریم اخویزادگان
حناب سید هاشمی اینکه ودیعه ملت را بناخق و غیر قانونی در اختیار گرفته اید و از پس دادن آن به مردم از سال 88 تا امروز خود داری کرده اید چگونه جبران میکنید اینکه املاک مخابرات را فروخته و نابود کرده اید چگونه حبران میشود واگداری اتحاد مبین چه ربطی به تخلفات مخابرات دارد .
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 25 خرداد 94 - 20:24

افزودن دیدگاه جدید