کد مطلب: 

177623
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از رایتل:

باید اینترنت را با سرعت قابل قبول ارائه دهیم/ کنترل در کنار سرعت بالای اینترنت وجود داشته باشد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار داشت: در بحث سرعت اینترنت نیازمند اتخاذ تصمیمات صحیحی هستیم و باید اینترنت را با سرعت قابل قبول ارائه دهیم، این مساله واقعا باید حل شود و مانند سایر کشورها کنترل در کنار سرعت بالا وجود داشته باشد که بتوان از آن برای مصارف علمی و مذهبی استفاده کرد.
باید اینترنت را با سرعت قابل قبول ارائه دهیم/ کنترل در کنار سرعت بالای اینترنت وجود داشته باشد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که به همراه تنی چند از اعضای این کمیسیون در رایتل حضور یافته بود، گفت: ما همواره باید یک قدم جلوتر از تکنولوژی برنامه ریزی کنیم و امروز با توضیحات ارائه شده، در جریان برنامه ریزی های سالمی که از سوی رایتل انجام شده قرار گرفتیم.

دکتر عزیزی در خصوص بحث سرعت اینترنت، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیازمند اتخاذ تصمیمات صحیحی هستیم و باید اینترنت را با سرعت قابل قبول ارائه دهیم، این مساله واقعا باید حل شود و مانند سایر کشورها کنترل در کنار سرعت بالا وجود داشته باشد که بتوان از آن برای مصارف علمی و مذهبی استفاده کرد، مهم این است که چطور این موضوع مدیریت گردد تا بتوان از تکنولوژی به نحو مناسب بهره برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم در این زمینه در گذشته کوتاهی شده است و انشاالله با خدمات شما در آینده اقدامات خوبی صورت بگیرد.

شایان ذکر است در این نشست علاوه بر قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر عبدالرضا عزیزی، دکتر صلاحی، دکتر کاشانی، دکتر رحمتی، دکتر مصری، دکتر پورفاطمی، حمیدرضا مشهدی عباس، فرج الله عارفی و ایرج عبدی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-26 13:25

دیدگاه‌ها

تصویر اکبر
سرعت کم اینترنت باعث عدم آپدیت های ضروری و امنیتی نرم افزارها می شود و این علت در خطر افتادن و هک شدن سیستم کامپیوتر در ایران است
ارسال شده توسط اکبر در 05 خرداد 94 - 13:32

افزودن دیدگاه جدید