کد مطلب: 

177211
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری زنجان:

به شبکه انتقال استان زنجان 16 هزار E1 افزوده خواهد شد

وزیر ارتباطات در شورای اداری شهر زنجان، گفت: با نام گذاری عنوان سال 94 به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" توسط مقام معظم رهبری، فرصتی گران بها برای مجموعه قوای کشور به وجود آمده و البته در همه عرصه ها باید همدلی و هم زبانی در جامعه حکم فرما شود.
به شبکه انتقال استان زنجان 16 هزار E1 افزوده خواهد شد

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در سفر به استان زنجان در جلسه شورای اداری شهر زنجان  حضور یافت و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش دارد وعده های خود را برای سرو سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم محقق سازد.

وی مساله اشتغال را دغدغه اصلی نظام و مردم دانست و گفت: تلاش دولت یازدهم در کاهش نرخ تورم نشان داد این دولت نسبت به وعده های خود پایبند است.

واعظی افزایش پهنای باند اینترنت و فراهم ساختن زیرساخت های فناوری اطلاعات در استان زنجان را در جهت کمک به ایجاد اشتغال در حوزه و اجرای طرح تبدیل زنجان به قطب الکترونیک، برق و فناوری اطلاعات لازم دانست و گفت: این اقدامات در راستای توسعه کسب و کار در استان زنجان است و می تواند باعث افزایش بهره وری هر چه بیشتر این استان شود.

وی از افتتاح 120 کانال بین الملل و به بهره برداری رسیدن 190 کیلومتر فیبرنوری در استان خبر داد و گفت: همچنین به شبکه انتقال استان زنجان 16 هزار E1 نیز افزوده خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ورود نسل سوم شبکه ارتباطی به شهرستان های  ابهر و خرمدره خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان امسال میزان پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم  را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-21 19:22

افزودن دیدگاه جدید