کد مطلب: 

177085

تاثیر مستقیم فحشای اینترنتی بر کاهش آمار ازدواج

استفاده هرچه بیشتر از اینترنت موجب کاهش آمار ازدواج بوده و موضوع فحشای اینترنتی به تنهایی تأثیر بسیار زیادی روی این کاهش داشته است، اما همه از اینترنت بد استفاده نمی‌کردند؛ در این تحقیقات نکته جالبی به دست آمد و آن هم این بود که مردانی که از وب‌سایت‌های مذهبی بازدید داشتند بیشتر به ازدواج متمایل بودند.
تاثیر مستقیم فحشای اینترنتی بر کاهش آمار ازدواج

به گزارش سیتنا، بر اساس تحقیقی که در موسسه آلمانی Institute for the study of labor منتشر شد، افزایش آمار بازدید از سایت های مستهجن نگران‌کننده است.

بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در نظرسنجی این موسسه آلمانی شرکت کردند و به این سوال پاسخ گفتند که مردان جوان از اینترنت فقط برای بازدید از سایتهای مستهجن استفاده می‌کنند یا اینترنت کاربرد دیگری برای آنها دارد؟

نتیجه این شد که استفاده هرچه بیشتر از اینترنت موجب کاهش آمار ازدواج شده و موضوع فحشای اینترنتی به تنهایی تأثیر بسیار زیادی روی این کاهش داشته است، اما همه از اینترنت بد استفاده نمی‌کردند؛ در این تحقیقات نکته جالبی به دست آمد و آن هم این بود که مردانی که از وب‌سایت‌های مذهبی بازدید داشتند بیشتر به ازدواج متمایل بودند.

با این‌ وجود بنابر یافته‌های این تحقیق، نمی‌توان گفت که مردان متأهل مثل مردان مجرد از سایت‌های فحشای اینترنتی بازدید نمی‌کنند.

مایک مالکولم یکی از محققان این بررسی می‌گوید در گذشته انگیزه اصلی برای ازدواج کردن ارضای نیاز جنسی بود، اما امروزه فحشای اینترنتی جدا از عوارضی که در بردارد نیاز جنسی را برطرف می‌کند؛ بدون آنکه مسئولیتی برای فرد در پی داشته باشد.

حالا این مقوله را هم در نظر بگیرید که در اکثر جوامع غربی بحث رابطه پیش از ازدواج نیز بسیار متداول است، به همین علت ازدواج نیازی ضروری تلقی نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-16 00:46

افزودن دیدگاه جدید