کد مطلب: 

176863

برای حذف یارانه پردرآمدها طبق نظر مجلس عمل می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حذف یارانه پردرآمدها گفت: درباره حذف یارانه‌ها، بنده یک چیز می‌گویم و چیز دیگری برداشت می‌شود، در هر صورت براساس آیین‌نامه و تکلیف مجلس، عمل می‌کنیم.
برای حذف یارانه پردرآمدها طبق نظر مجلس عمل می‌کنیم

به گزارش سیتنا، علی ربیعی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بیمه سلامت ایران در پاسخ به پرسشی درباره منابع بیمه‌ها اظهار کرد: منابع مستقیم که در اختیار بیمه‌ها قرار گرفته با مجموع منابع کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات متوازن است، اما در بخش بیمه سلامت دچار کمبودهای اعتباری هستیم.

وی ادامه داد: امشب نیز جلسه‌ای پیرامون این کمبود خواهیم داشت؛ البته نگرانی وجود ندارد و بدهی‌های ما به موقع به مراکز طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال 93 بسیاری از خدمات از جمله دندانپزشکی برای افراد زیر 14 سال پوشش داده شد، گفت: اکنون بیمه در بسیاری از استان‌ها با بیمارستان‌های خصوصی درباره عمل به تعرفه‌ها قرارداد می‌بندند.

ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره حذف یارانه پردرآمدها اظهار کرد: درخصوص حذف یارانه‌ها، بنده یک چیز می‌گویم و چیز دیگری برداشت می‌شود. در هر صورت براساس آیین‌نامه و تکلیف مجلس، عمل می‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-10 10:04

افزودن دیدگاه جدید