کد مطلب: 

175198
رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات:

نظارت بر اپراتورهای فعال در حوزه‌ی ICT با جدیت بیشتری دنبال می‌شود

رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که رسیدگی به درخواست های مشترکان حوزه ICT از مهم ترین اولویت های وزارت ارتباطات است، تاکید کرد: نظارت بر فعالیت ها و خدمات اپراتورهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با جدیت بیشتری دنبال می شود.
نظارت بر اپراتورهای فعال در حوزه‌ی ICT با جدیت بیشتری دنبال می‌شود

به گزارش سیتنا، داوود سبوحی اظهار داشت: در حوزه دریافت شکایات ، بررسی  و رسیدگی به آن ها در سال جدید  برنامه های منسجمی را دنبال خواهیم کرد.

رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  در سال گذشته با توجه به تاکیدات ویژه وزیر ارتباطات مبنی بر رسیدگی به شکایات  بالغ بر 2400 شکایت از طریق سامانه  پاسخگویی به شکایات (25) و سامانه ارتباط  مردم و دولت(سامد) پیگیری و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تشریح و شفاف سازی موضوعات و فراوانی شکایات به منظور آسیب شناسی و رفع نواقص در سال جدید را یکی از برنامه های  مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات عنوان کرد و گفت: در حوزه رسیدگی به شکایات، به حداقل رساندن شاخص های ضعیف و تقویت شاخص های مثبت در ارتباط با  خدمت رسانی در رعایت حقوق  مردم  از برنامه های این مرکز است.

وی گفت: در بحث ارزیابی عملکرد دستگاهها نیز،  شفاف سازی فعالیت های ستاد وزارت  ارتباطات ، شرکت ها و سازمان های تابعه را در دست اقدام داریم.

رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات تاکید کرد: این ارزیابی ها به صورت دقیق، به صورت سه دوره 4 ماهه صورت می گیرد.

وی انتصاب مدیران کارآمد و با تجربه ، بررسی عملکرد تمامی واحدهای ستادی و اجرایی در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع ، معرفی و تقدیر از واحدهای اداری فعال در حوزه  ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های این مرکز در سال جدید عنوان کرد و گفت: بررسی عملکرد تمامی واحدهای ستادی و اجرایی در حوزه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی را دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین معرفی  افراد واجد شرایط جهت انتصاب در سمت بازرس ویژه مبارزه با رشوه( موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری ) و نظارت بر عملکرد آنها و تهیه برنامه بازرسی برای بازرسان حوزه تکریم مردم و نظارت بر عملکرد آن ها و همچنین تهیه و احرای برنامه بازرسی از واحد های مختلف ستادی و استانی در راستای وظیفه ذاتی مرکز و تهیه گزارش به منظور آسیب شناسی جهت ارائه آن به وزیر ارتباطات را از دیگر برنامه های سال جاری مرکز بازرسی عنوان کرد.

رئیس کارگروه سلامت اداری وزارت ارتباطات ،با بیان این که بررسی عملکرد ادارات کل استانی از جمله وظایف این مرکز است که نسبت به آن اهتمام داریم گفت: آسیب شناسی عملکرد سازمان ها و شرکت های تابعه و همچنین تهیه طرح های پیشگیرانه برای نقاط مفسده خیز در راستای اجرای مصوبات کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و ابلاغ شاخص های ارتقا سلامت اداری ، از جمله طرح های این مرکز به منظور پیشگیری از فساد اداری در سال جاری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-26 20:03

افزودن دیدگاه جدید