کد مطلب: 

172847

محصول، فرآیند و مردم اساس نوآوری‌های سامسونگ

«ما به هیچ چیز به شکل چالش نگاه نمی‌کنیم، بلکه آن را به عنوان یک فرصت در نظر می‌گیریم و هیچ‌گاه از نوآوری دست برنمی‌داریم. نوآوری ما ریشه در نگرشی هدفمند بر پایه محصول، فرآیند و مردم است. برای خلق بهترین محصولات، ما نیاز به بهترین فرآیند داریم و برای خلق بهترین فرآیند، به بهترین افراد نیازمندیم.»
محصول، فرآیند و مردم اساس نوآوری‌های سامسونگ

به گزارش سیتنا، بی کِی یون مدیرعامل شرکت سامسونگ الکترونیکس با بیان این مطلب در اجلاس دولت‌ها در امارات متحده عربی، به اهمیت همکاری میان صنایع و دولت‌ها به منظور تحقق بخشیدن به امکانات نامحدود اینترنت اشیا اشاره کرد و گفت: «محصول، فرآیند و مردم تاریخچه نوآوری در شرکت سامسونگ الکترونیکس را شکل داده است. سامسونگ با نوآوری در تلفن‌های هوشمند خود، یک تجربه بی‌سابقه در زمینه تلفن همراه را برای مشتریان در سرتاسر دنیا به ارمغان آورد. همچنین سامسونگ با تولید تلویزیون‌های ال.ای.دی (LED) که کاملاً فرضیات قدیمی درباره نحوه ساخت تلویزیون را دگرگون کرد، طرز تفکر رایج را به چالش کشید. همچنین نقشه اولیه ساخت یک یخچال را از نو طراحی کرد و در نتیجه برای مصرف‌کنندگان، بالاترین حد تازگی و راحتی را برای یک زندگی سالم‌تر در کانون گرم خانه‌هایشان فراهم نمود.»

مدیرعامل شرکت سامسونگ الکترونیکس در سخنرانی خود به چهار روند عمده شهری شدن، امکان جابجایی، پیر شدن جوامع و تهدیدهای تازه مانند تغییر وضعیت جوی که زندگی امروز را تحت‌الشعاع می‌دهند اشاره کرد و گفت: «در رویارویی با این پدیده‌ها، فناوری نقشی کلیدی دارد؛ به خصوص با مفهوم رو به رشد اینترنت اشیا (INTRENET OF THINGS) که امکان ارائه راه‌حل‌هایی را فراهم می‌کند که زندگی ما را سالم‌تر، راحت‌تر و امن‌تر می‌سازند. رمز موفقیت اینترنت اشیا این است که بر پایه نیازهای مردم و نیز بر اساس یک اکوسیستم باز ایجاد می‌شوند. گذشته از هر چیز، پشتیبانی از سوی دولت‌ها و همکاری میان دولت‌ها و بخش خصوصی برای بهره‌گیری از امکانات نامحدود این فناوری ضروری است.»

گفتنی است اجلاس دولت‌ها (Government Summit in UAE) دیروز 20 بهمن 1393 در دبی با موضوع شکل‌دهی دولت آینده آغاز شد و تا فردا ادامه دارد. تمرکز اصلی این اجلاس، بهبود عملکرد سرویس‌های دولتی از طریق نوآوری است و مدیرعامل سامسونگ به عنوان مهمان در این مراسم سخنرانی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-10 14:40

افزودن دیدگاه جدید