کد مطلب: 

172547
جدیدترین و کثیف‌ترین اقدام ضداسلامی برخی سایت‌های غربی؛

انتشار فیلم‌های مستهجن زنانی با ظاهر محجبه در پایگاه‌های غربی!

برخی پایگاه‌های الکترونیکی غربی در جدیدترین و کثیف‌ترین اقدام ضداسلامی خود با هدف تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به انتشار تصاویر و فیلم زنانی عریان با ظاهری محجبه، دقیقا شبیه به زنان مسلمان، اقدام ورزیده‌اند.
انتشار فیلم‌های مستهجن زنانی با ظاهر محجبه در پایگاه‌های غربی!

به گزارش سیتنا به نقل از شرق، این پایگاه‌های الکترونیکی در این تصاویر و فیلم‌ها علاوه بر تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به قرآن کریم نیز اهانت کرده‌اند. در این فیلم ها همچنین برای پدیده "زنا با محارم" تبلیغ شده است.

گفتنی است آهنگ متنی که برای این فیلم ها انتخاب شده، سرودهای اسلامی – مذهبی بوده است. در برخی از این فیلم‌ها، آیات قرآنی پخش می‌شود و گاهی نیز بازیگران فیلم با لب خوانی نشان می‌دهند که در حال خواندن قرآن هستند.

برخی از این پایگاه‌های الکترونیکی که به طور کامل به انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی تعلق دارد، در گوشه‌ای از صفحه خود پنجره یا گزینه‌ای برای این فیلم‌های اهانت آمیز قرار داده‌اند و روی آن نوشته‌اند: "بخش تصاویر و فیلم های اسلامی"!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-24 21:59

دیدگاه‌ها

تصویر ali
مادرتون به عزاتون بشینه...بی همه چیزها...
ارسال شده توسط ali در 05 بهمن 93 - 23:22
تصویر سبحان
مرگ بر کفار مرگ بر فاسدان اینها بدبختن و شعور زندگی را به خطر انداختن نمی فهمند که خود را به تباهی و نابودی می کشند از لذت زندگی ارام و سالم و داشتن خانواده مطلوب عقب مانده اند زیرا عقل شان خلاص شده در فحشا و توهین و جنگ خون ریزی
ارسال شده توسط سبحان در 05 بهمن 93 - 12:30

افزودن دیدگاه جدید