کد مطلب: 

172367
وزیر کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از سامانه رای فجر:

رایتل به توسعه‌ی فرهنگی جامعه کمک شایانی کرده است/ رایتل به عنوان رسانه‌ای نوین در خدمت سینماست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: رایتل به توسعه‌ی فرهنگی جامعه کمک شایانی کرده است و به عنوان رسانه‌ای نوین در خدمت سینما قرار گرفته است.
رایتل به توسعه‌ی فرهنگی جامعه کمک شایانی کرده است/ رایتل به عنوان رسانه‌ای نوین در خدمت سینماست

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "علی ربیعی" در مراسم رونمایی از سامانه رای فجر رایتل برای دسترسی مستقیم به منابع خبری و تصویری جشنواره فیلم فجر از طریق اپراتور سوم، گفت: وظیفه‌ی سازمان تامین اجتماعی، ایجاد امنیت اجتماعی، اقتصادی، درمان و البته حوزه‌ی فرهنگی است، که در این راستا بخشی از رسالت ما در حوزه‌ی گروه‌های خاموش جامعه مانند شیرخوارگاه آمنه است که 12 هزار و 500 کودک نارس را نگهداری می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به رسالت این وزارتخانه گفت: تأمین اجتماعی را به جایگاه واقعی خود رسانده‌ایم.

وی ادامه داد: سیاست محو بیسوادی در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت است و سبدی که همه‌ی اقشار جامعه بتوانند از امنیت و بیمه‌ی اجتماعی برخوردار باشند یک حق شهروندی است.

ربیعی با اشاره به پنج محور در نقش فرهنگ و سینما و تأثیرگذاری بر جامعه گفت: مردم قهرمان‌های خود را از سینما پیدا می‌کنند، از فیلم‌های دختر لر تا گنج قارون و قیصر و گاو تا فیلم‌های آبگوشتی فردین که برخی از آن ایراد می‌گیرند، واقعیت‌های اجتماعی دوران خود را بیان می‌کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بعد دوم این است که چرا ما نمی‌توانیم یک بالیوود داشته باشیم، این کار با تقویت محتوای داخلی انجام‌پذیر است و یکی از وظایف‌مان است.

وی با اشاره به بعد سوم، لزوم بهره‌گیری از رسانه‌ی نوین در سینما را مورد تأکید قرار داد و گفت: سینما می‌تواند از فناوری‌های نوین و هم‌افزایی رسانه سنتی و رسانه نوین استفاده کند.

ربیعی با اشاره به محور چهارم این بحث، اشاره داشت: سینما با واکنش‌های اجتماعی گره خورده است، باید ساخت فیلم‌های فقیر و بیچارگی در سینما تقویت شود و علاوه بر این، در موضوع رسانه به بحث اقتصاد فرهنگ نیز کم‌توجه شده است.

وی پنجمین محور را دهه فجر عنوان کرد و گفت: دهه فجر تحولی بزرگ در ایران است که این حرکت قانونمند اجتماعی برای نسل ما یک نوستالوژی به حساب می‌آید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این راستا رایتل به توسعه‌ی فرهنگی کمک کرده است و به عنوان رسانه‌ای نوین در خدمت سینما قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-17 15:57

افزودن دیدگاه جدید