کد مطلب: 

172339

تصویب آیین‌نامه بهره‌مندی از مزایای قانونی پارک فناوری سلامت پردیس

دومین نشست شورای پارک فناوری سلامت پردیس با حضور سرپرست پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس شورای پارک فناوری سلامت و سایر اعضا برگزار شد.
تصویب آیین‌نامه بهره‌مندی از مزایای قانونی پارک فناوری سلامت پردیس

به‌ گزارش خبرنگار سیتنا، در این نشست، آیین‌نامه بهره‌مندی از مزایا و حمایت‌های قانونی پارک فناوری سلامت پردیس مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد. دستورالعمل صدور مجوز فناوری و تمدید آن از دیگر مصوبه‌های این جلسه بود.

در دومین نشست شورای پارک فناوری سلامت پردیس کلیات طرح ایجاد آزمایشگاه مرجع در حوزه سلامت نیز مورد تایید قرار گرفت.

در این نشست علاوه بر مهندس صفاری‌نیا رییس این شورا و مهندس کمپانی نماینده شرکت‌های این پارک، دکتر خالق‌نژاد دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر رستگار مدیرکل آزمایشگاه های مرجع غذا و دارو، دکتر امی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی و همچنین نمایندگانی از سایر معاونت‌های وزارت بهداشت حضور داشتند.

پارک فناوری سلامت پردیس با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پارک فناوری پردیس در فاز 2 پارک فناوری پردیس معاونت علمی ایجاد می شود که عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

شورای گسترش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست آبان ماه سال گذشته خود با ایجاد تاسیس این پارک موافقت و اساسنامه آن را تصویب کرده بود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-16 00:35

افزودن دیدگاه جدید