کد مطلب: 

172324
نائب رئیس هیات مدیره شرکت گلدیران، خبر داد:

پذیرش دانشجوی ترم بهمن در دانشگاه گلدیران/ قیمت پایین‌تر محصولات گلدیران در مقایسه با نمونه‌های خارجی

نائب رئیس هیات مدیره شرکت گلدیران، از راه‌اندازی دانشگاه گلدیران در ایران و پذیرش دانشجو در رشته‌های تخصصی این دانشگاه از ترم بهمن ماه جاری خبر داد.
پذیرش دانشجوی ترم بهمن در دانشگاه گلدیران/ قیمت پایین‌تر محصولات گلدیران در مقایسه با نمونه‌های خارجی

به گزارش خبرنگار سیتنا، "حسین تنهایی" در نشست خبری رونمایی از جدیدترین محصولات خانگی شرکت ال.جی در ایران، گفت: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی گلدیران در ترم آتی (بهمن ماه 93) اقدام به اخذ مجوز و ایجاد ظرفیت سازی برای پذیرش دانشجو از میان افراد شاغل در گروه گلدیران نموده است.

وی ادامه داد: رشته های مورد پذیرش شامل کاردانی حرفه ای بازاریابی، کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار، کاردانی حرفه ای مدیریت ـ لجستیک و زنجیره تامین، کاردانی حرفه ای مدیریت ـ سرپرستی توزیع کالا و خدمات و
کاردانی حرفه ای حسابداری مالی است.

تنهایی افزود: گلدیران با حضور در بیش از یک هزار فروشگاه و 200 تعاونی و هایپرمارکت در ایران، به این فکر افتاد که همراه با برگزاری دوره‌های تخصصی برای این نیروها، امکان تحصیل پرسنل مرتبط با این شرکت در قالب رشته‌های دانشگاهی را نیز فراهم آورد که در این راستا اقدام به راه‌اندازی دانشگاه تخصصی کرد.

عضو هیات مدیره مجمع عالی واردات در ادامه‌ی این نشست خبری با بیان اینکه افزایش چهار درصدی تعرفه واردات اقلام فرهنگی در تعارض با عنوان فرهنگ است، اظهار کرد: در همه جای دنیا از بخش غیرفرهنگی عوارض می‌گیرند و صرف بخش فرهنگی می‌کنند اما در کشور ما بالعکس شده است.

وی گفت: در شرایطی که قاچاق کالاهای آی‌تی سرسام‌آور است، مسوولان اجرایی کشور با برخی تصمیم‌گیری‌ها بر این فضا دامن می‌زنند. چطور می‌شود که من وارده کننده رسمی یک برند خاص با تمامی علمی که بر حوزه گمرک دارم، کالایی را به شکل قانونی وارد کنم که نمونه‌ی 30 درصد ارزان‌تر از قیمت من نیز در کنارش موجود باشد؟

او افزود: معلوم است افرادی که چنین کاری می‌کنند، حق دولت را نمی‌پردازند یا به عنوان مثال لامپ تصویری که در خط تولید معیوب بوده را با 30 درصد ارزان‌تر از تولیدکننده می‌خرند و وارد کشور می‌کنند.

این مقام ارشد در گلدیران با بیان اینکه محصولات قاچاق علاوه بر بی‌کیفیت بودن، خدمات پس از فروش هم ندارند، اظهار کرد: قاچاقچیان 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده و عوارض گمرکی را نمی‌پردازند و از این جهت، کالای ارزان‌تری را به بازار عرضه می‌کنند؛ حال نباید با مصوبات دیگر و افزایش عوارض واردات زمینه واردات قاچاق را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: قاچاقچیان هر لحظه در معرض خطر یا سود کمتر قرار گیرند به راحتی کسب‌وکار خود را عوض می‌کنند در حالیکه ما با 30 سال سابقه کاری، چهار هزار پرسنل داریم و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنیم.

او درباره اینکه چطور می‌شود محصول قاچاق و بی‌کیفیت را از نمونه اصلی تشخیص داد؟ گفت: این کار فقط از متخصصان و فعالان بازار ساخته است و مردم به راحتی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. لذا مردم نیز باید دولت را حمایت کنند تا دامنه فعالیت‌های مراکز رسمی فروش توسعه یابد تا در نهایت به خدمات و محصولات بهتر دسترسی داشته باشند.

تنهایی با اشاره به واردات جدیدترین محصولات ال.جی در ایران، همزمان با ورود به بازارهای اروپا، گفت: گلدیران همیشه تلاش دارد تا محصولات جدید ال‌جی را همزمان با بازارهای بزرگ جهانی به بازار ایران هم وارد کند.

وی با تاکید بر کیفیت بالای محصولات تولید داخل گلدیران بر سرمایه‌گذاری این شرکت برای تولید محصولات متنوع ال.جی در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: تلویزیون و یخچال را بیش از هشت سال است که در ایران تولید می‌کنیم و برای تولید یخچال نیز سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام داده‌ایم که امیدواریم با حمایت دولت این سرمایه‌گذاری‌ها توسعه یابد.

وی در پایان به قیمت تمام شده‌ی پایین تر محصولات گلدیران در ایران در مقایسه با نمونه‌های خارج از این اشاره کرد.

انتهای پیام 

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-14 20:29

افزودن دیدگاه جدید