کد مطلب: 

172209

لیست جوایز جشنواره هدیه‌ باران موبایل ال‌جی‌

فروشندگان مشتری‌مدار و باانصاف، از هر صنفی، برای جلب نظر مشتریانی که شاید همان سالی یک بار اقدام به خرید کنند پیشنهادهای ویژه‌ای را ارائه می‌دهند؛ تخفیف‌هایی که گاهاً بسیار وسوسه‌انگیز است و شما نمی‌توانید در برابر آنها تاب بیاورید.
لیست جوایز جشنواره هدیه‌ باران موبایل ال‌جی‌

به گزارش سیتنا، ال‌جی هم دست به کار شده است و با جشنواره هدیه‌باران موبایل ال‌جی سعی دارد نه تنها مشتریان وفادار و همیشگی خود را راضی نگه دارد بلکه آنهایی که برای اولین بار به سمت برند ال‌جی می‌آیند را نیز خشنود کند.

در جشنواره هدیه‌باران ال‌جی، که از ۱۹ دی ماه ۱۳۹۳ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ادامه دارد، همه برنده‌اند! هر کس که اقدام به خرید محصولات موبایل و تبلت ال‌جی کند، حتماً عیدی خود را پیشاپیش از ال‌جی دریافت می‌کند.

پس، این بهترین فرصت برای آنهایی است که می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم موبایل یا تبلت ال‌جی بخرند و هم هدیه‌های گران‌بها از ال‌جی بگیرند! هدیه‌هایی که شاید شما برای سال جدید قصد داشتید با صرف هزینه جداگانه آنها را خریداری کنید اما ال‌جی آنها را تنها با خرید موبایل‌ها و تبلت‌های ال‌جی به شما اهدا می‌کند.

فقط کافیست بعد از خرید محصول مورد نظر، مستطیل نقره‌ای‌رنگ برچسب جشنواره نصب‌شده بر روی جعبه گوشی‌های ال‌جی را خراش دهید و شماره سریال درج‌شده در زیر آن را از طریق پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۰۵ ارسال کنید. بعد از دریافت پیامک تأییدیه از طرف ال‌جی، کد ۱۵ رقمی IMEI گوشی خریداری شده را به همین شماره ارسال کنید تا پیامک مشخص‌کننده نوع هدیه برای شما ارسال شود. به همین راحتی!

جوایز جشنواره هدیه‌باران ال‌جی:

۱-      اتومبیل BMW سری X1 (قرعه‌کشی نهایی در ۲۰ فروردین ۱۳۹۳)

۲-      تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ال‌جی

۳-      یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی

۴-      ماشین لباسشویی ال‌جی مدل Direct Drive

5-      تلویزیون ۵۵ اینچ LED ال‌جی

۶-      تلویزیون ۴۲ اینچ LED ال‌جی

۷-      بلندگوی قابل حمل بی‌سیم ال‌جی

۸-      تبلت ۷ اینچ ال‌جی G Pad

9-      تلفن همراه ال‌جی مدل L 30

10-  حافظه فلش با ظرفیت ۸ گیگابایت

از جشنواره هدیه‌باران ال‌جی موبایل لذت ببرید.

توجه: “مشتریان محترم، جهت دریافت پیامکهای جشنواره هدیه باران ال جی، لطفا گوشی خود را از حالت مسدودی در مقابل دریافت پیامکهای تبلیغاتی خارج نمایید”

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-10 18:41

دیدگاه‌ها

تصویر نسرین شیرعلی
فعلا رازی هستم
ارسال شده توسط نسرین شیرعلی در 20 بهمن 93 - 13:25

افزودن دیدگاه جدید