کد مطلب: 

172087
ابراهیمی در جمع مدیران ارشد شرکت مخابرات:

با ارائه‌ی بسته‌های مخابراتی، زیان همکدی را جبران کنیم/ در پشتیبانی شبکه و سرویس‌ها خوب عمل نمی‌کنیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: هر چند اجرای طرح همکدی، درآمدهای بین شهری استان را بسیار کاهش داد و حجم وسیعی از درآمـــدهای بین شهری را از بین برد، ولی ما می توانیم با ارائة خدمات جدید مثل ایجاد بسته های مخابراتی این زیان را رفع و جبران کنیم.
با ارائه‌ی بسته‌های مخابراتی، زیان همکدی را جبران کنیم/ در پشتیبانی شبکه و سرویس‌ها خوب عمل نمی‌کنیم

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی صدرآبادی در جمع مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه زیرساخت های گسترده مخابراتی قابل استفاده برای دیگران نیز هست، گفت: باید امکانات خود را در اختیار اپراتورهای دیگر نیز قرار دهیم.

وی، خطاب به مدیران عامل استان‌ها، گفت: ما در این نشست بنا نداریم که به عملکرد استان ها بپردازیم و بیشتر هدف ما بررسی مسایل و مشکلات و شنیدن دیدگاه های شما و تبادل افکار و اطلاعات است، تا بتوانیم خدمت رسانی بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهیم.

ابراهیمی، این گردهمایی را به بخش های همکدسازی، تغییرات مدیریتی و ساختاری، درآمدها، فعالیت ها و بسته های جدید مخابراتی، مسایل نیروی انسانی، پشتیبانی شبکه ها و اینترنت پرسرعت و بستن صورت های مالی تقسیم کرد و گفت: امروز سعی می کنیم که از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کرده و مسایل را به صورت خلاصه مطرح و بررسی کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اجرای خوب طرح همکدسازی، گفت: اجرای همکدسازی، کار بسیار پرحجم و سنگینی بود که با نظارت دقیق مدیران و تلاش درخور تقدیر کارشناسان به نحو احسن و بسیار سریع و کمترین مشکل انجام شد که جا دارد به همة مدیران، خدا قوت گفته و از آنان قدردانی کنم.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با دکتر واعظی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتم ، ایشان از تک تک عزیزان تشکر کرد و گفت که اینجانب اعتقاد پیدا کردم که می توان امور بزرگ را به دست استان ها سپرد.

وی، افزود: هر چند اجرای طرح همکدی، درآمدهای بین شهری استان را بسیار کاهش داد و حجم وسیعی از درآمـــدهای بین شهری را از بین برد، ولی ما می توانیم با ارائة خدمات جدید مثل ایجاد بسته های مخابراتی این زیان را رفع و جبران کنیم. بدین شکل که شهرهای کوچک، روستاها، مراکز استان و کلان شهرها بر اساس اقلیم هر بخش تقسیم کرده که پس از کسب مجوزهای قانونی به استان ها ابلاغ خواهیم کرد. زیرا هر چند که درآمد سیار نیز جزو درآمدهای مخابرات ایران است ، ولی تلفن ثابت نیز به عنوان یک تجارت باید بتواند حداقل، هزینه های خود را جبران کند.

وی مدیران عامل استان ها را به تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس، تشویق کرد و افزود: در این زمینه از مدیران عامل انتظار دارم که به نمایندگان محترم یادآوری کنند که در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم ، به مخابرات در قانون گذاری کمک کنند.

مهندس ابراهیمی ، در بحث ساختار جدید سازمانی ، اظهار داشت: بحث تغییر ساختار از سنوات گذشته مطرح بود و کارهایی نیز در این زمینه انجام شد که یک بخش آن ، ایجاد شرکت ارتباطات ثابت بود که اکنون با ادغام این شرکت در شرکت مخابرات ایران ، به زودی همگرایی نسبی به وجود خواهد آمد.

وی، با تاکید بر اهمیت مسایل نیروی انسانی، گفت: باید مطالبات کارکنان و حقوق حقة آنان در نظر گرفته شده به آنان پرداخت شود. اینجانب از تمامی مدیران درخواست می کنم که جلسات ماهانه با کارکنان داشته باشند و توضیحات لازم را در این خصوص به آنان بدهند.

مهندس ابراهیمی در بحـــث پشتیبانی خدمات، گفت: متأسفانه ما در پشتیبانی شبکه و سرویس ها خوب عمل نمی کنیم. مردم انتظار پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات را دارند که حق مسلم آنان است و باید با پاسخگویی و رفع مشکلات آنان ، مشترکان کنونی را حفظ و مشترکان جدید را به سوی خود بکشانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-05 01:20

افزودن دیدگاه جدید