کد مطلب: 

172086
معاون حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران:

تا پایان امسال، سه میلیون پورت اینترنت و یک میلیون شماره تلفن ثابت ارائه می‌شود

معاون حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، گفت: آمار و اطلاعاتی که مدیران استان ها به ما ارائه می کنند، ملاک برنامه ریزی، بــودجه بندی و پیش بینی های ماست.
تا پایان امسال، سه میلیون پورت اینترنت و یک میلیون شماره تلفن ثابت ارائه می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس لواسانی در نشست سراسری مدیران شرکت مخابرات ایران، با اشاره به دستور عمل ارائه شده برای این شرکت، افزود: ما باید تا پایان امسال، تعداد سه میلیون پورت اینترنت و یک میلیون شماره تلفن ثابت، به مشترکان عرضه کنیم که تاکنون عملکردمان خوب بوده است.
 

لواسانی در بحث داوطلبان بازنشستگی های اخیر و میزان پرداختی های شرکت، اظهار داشت: با توجه به تعداد داوطلبان بازنشستگی، قرار است که 113 میلیارد تومان به آنان پرداخت شود که تاکنون بیش از 97 میلیارد تومان آن را پرداخت کرده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر ارائه‌ی اطلاعات صحیح از سوی استان ها، افزود: درخواست ما از مدیران، این است که بحث کارگزاران روستایی را هرچه زودتر تعیین تکلیف کنند، زیرا به دلایل اعمال سلیقه ممکن است که مشکلات حقوقی برای ما دربر داشته باشد.

لواسانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش کارشناسان ، «نظامنامة بودجه ریزی» به خوبی و با جزئیات لازم، تدوین شد که پیش بینی بودجه، ترازنامه و دیگر موارد لازم، بر این اساس صورت می پذیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-05 01:07

افزودن دیدگاه جدید