کد مطلب: 

172083

ال‌جی G3: برترین گوشی هوشمند سال

وب‌سایت mobileburn.com ال‌جی G3 را به عنوان برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.
ال‌جی G3: برترین گوشی هوشمند سال

به گزارش سیتنا، این سخت‌ترین طبقه‌بندی در سال ۲۰۱۴ برای انتخاب بهترین محصول بوده است. فهرست محصولاتی که در این طبقه قرار گرفته بودند طولانی بود و محصولاتی همچون اچ‌تی‌سی One M8، آیفون ۶ Plus، سامسونگ Galaxy Note 4، موتورولا Droid Turbo و بسیاری گوشی‌های دیگر در همین رده قیمتی را شامل می‌شد. با این حال G3 پرچمدار ال‌جی جایزه را به خانه برد و ال‌جی را در میان سازندگان برتر گوشی هوشمند در دنیا جای داد.

از همه مهم‌تر ال‌جی G3 گوشی پرچمدار و پیشرفته بسیار خوبی است و از زمان معرفی و عرضه تا کنون هنوز بهترینِ بهترین به شمار می‌رود. این گوشی اولین گوشی هوشمند در بازار بود که نمایشگر quad HD داشت و ال‌جی ظاهری ساده و راحت به رابط کاربری پلت‌فرم اندروید در این گوشی داده است. ال‌جی G3 را به عنوان اولین گوشی هوشمند کامل سال می‌توان معرفی کرد اما کاری که ال‌جی انجام داد به همان نسبت اهمیت دارد.

ال‌جی با گوشی‌هایی نظیر G Pro و G2 در دو سال گذشته در حال خودنمایی کردن است و توانسته است با سازندگان قدرتمند دیگر در تولید دستگاه‌های پیشرفته و برتر به رقابت بپردازد و خود را در دنیای هوشمندها بالا بکشد.

به گفته وب‌سایت mobileburn.com، در میان دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند، حداکثر فضا برای یک ویدئوی یوتیوب ۱۰۸۰ پیکسل یا Full HD است اما در G3 وضوح بسیار بالاتری وجود دارد که به لطف وجود نمایشگر Quad HD با وضوح ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل ممکن می‌شود. یوتیوب با افزایش وضوح و رساندن آن به حداکثر وضوح ۱۴۴۰ پیکسل به این فناوری پاسخ گفته است و اکنون کاربران G3 می‌توانند بهترین موزیک ویدئوها، معرفی‌ها و نمایش‌های دنیا را با بالاترین کیفیت ببینند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-04 21:49

افزودن دیدگاه جدید