کد مطلب: 

172014
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا خبر داد:

کاهش میانگین درآمد یک دقیقه مکالمه‌ی تلفن ثابت از 150 به 30 ریال

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: پیش از اجرای طرح همکدی، به طور میانگین درآمد یک دقیقه مکالمه که شامل مکالمه شهری و بین شهری در داخل استان‌ها بود، بین 150 تا 200 ریال محاسبه می‌شد که این عدد به 30 ریال کاهش یافته است.
کاهش میانگین درآمد یک دقیقه مکالمه‌ی تلفن ثابت از 150 به 30 ریال

مهندس "کاظم ابراهیمی صدرآبادی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) در خصوص تشریح وضعیت درآمدی مخابرات و قبوض صادره برای مشترکان بعد از اجرای طرح همکدی در سراسر کشور، گفت: بعد از اجرای طرح همکدسازی، بررسی دقیق کارشناسی در خصوص درآمد مخابرات در استان های مختلف انجام دادیم، که بر اساس آمار و اطلاعات مستند به اسناد بالادستی، درآمد مخابرات بعد از اجرای همکدسازی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کاهش درآمد مخابرات بعد از اجرایی شدن طرح همکدسازی به دلیل آن است که پیش از اجرای این طرح، به طور میانگین درآمد یک دقیقه مکالمه که شامل مکالمه شهری و بین شهری در داخل استان‌ها بود، بین 150 تا 200 ریال محاسبه می‌شد که این عدد به 30 ریال کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: در این شرایط به صورت متعارف مشخص است که درآمد کاهش یافته است، ولی چون اعمال تعرفه‌های جدید پس از همکدی تصمیم دولت و تکلیف مجلس محترم بود، این کار انجام شد.

ابراهیمی در پایان گفت: امیدواریم که طبق نظر وزیر محترم ارتباطات، بعد از گذشت 6 ماه و انجام بررسی های کارشناسی بتوانیم نظرمان را به سمع و نظر مسوولان مربوطه برسانیم که در صورت نیاز تعرفه‌ها تعدیل شود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-03 01:37

افزودن دیدگاه جدید