کد مطلب: 

16060

رئیس کمیته‎ مخابرات مجلس: وزیر ارتباطات توانست مدیریت منسجم را در این وزارتخانه اعمال کند/ وزارت ارتباطات برای افزایش بیشتر پهنای باند اقدام کند

رئیس کمیته‎ی مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر ارتباطات توانست یک مدیریت واحد و منسجم در زیرمجموعه‎ی خود ایجاد کند و این وزارت را از پراکندگی و تشدد مدیریتی دور کند.
رئیس کمیته‎ مخابرات مجلس: وزیر ارتباطات توانست مدیریت منسجم را در این وزارتخانه اعمال کند/ وزارت ارتباطات برای افزایش بیشتر پهنای باند اقدام کند

"رمضانعلی سبحانی فر" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در ارزیابی عملکرد یک‌ساله وزارت ارتباطات در دولت یازدهم با تاکید بر اعمال مدیریت منسجم این وزارت در زیرمجموعه‎‎اش، گفت: طبیعتاً در سال گذشته با توجه به حجم پایین اعتبارات تخصیص یافته به وزارت‌ ارتباطات، عملکرد این وزارت نیز چندان مطلوب نبوده است.

وی در ادامه افزود: اما تنها نکته بارز در عملکرد وزارت ارتباطات در سال گذشته آن بود که توانست یک مدیریت واحد و منسجم در زیرمجموعه‎ی خود ایجاد کند و این وزارت را از پراکندگی و تشدد مدیریتی دور کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعاملات مجلس شورای اسلامی و وزارت ارتباطات افزود: در بحثی که برای انحلال وزارت‌خانه پیش آمد، مجلس ورود پیدا کرد و مانع از ادغام آن شد.

سبحانی‌فر در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات در سال جاری، خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات جدای از بحث انسجام مدیریتی در این وزارت‌خانه، در حوزه‎ی عملیاتی و توسعه عملکرد بسیار موفقی نداشته است.

وی در ادامه به برخی از اقدامات مثبت وزارت ارتباطات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به ماده واحده گذرانده شده در سال گذشته و برای آنکه وزارت ارتباطات بتواند از محل درآمدهای وزارت خانه تخصیص داده و در توسعه این بخش استفاده کند، 2500 ملییارد تومان برای وزارت‌خانه در بودجه سال 93 پیش‌بینی اعتبار و مصوب شد، که این وزارت برای هزینه کرد این اعتبارات برنامه ریزی کرده است.

رئیس کمیته‎ی مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم‌چنین تصریح کرد: تا امروز اتفاق خاص و چشمگیری که عملکرد این وزارت اتفاق افتاده به اختصاص اینترنت پرسرعت یا ADSL برای توسعه‎ی روستاها مربوط است که این خدمات در حدود 4000 مورد به مراکز روستایی ارائه شد.

 وی در ادامه با تاکید بر افزایش نسبی پهنای باند اینترنت در کشور، افزود: این وزارت هم‌چنین در مسیر فیبر به اصفهان عملکرد خوبی داشت؛ هم چنین نسبت به گذشته، افزایش مختصر پهنای باند داشتیم ولی چندان چشمگیر نبود و از وزارت ارتباطات انتظار می‌رفت که این افزایش بهتر و موثرتر و پاسخگوی نیازهای کاربران جامعه باشد.

سبحانی‌فر با امید به جهش خوب و موفقیت چشمگیر وزارت ارتباطات، گفت: از وزارت ارتباطات انتظار بیشتری داریم که نسبت به سال گذشته، حرکت و جهش بهتر و موثرتری با توجه به اعتبارات مصوب و با بازگشت درآمدهای پیش‌بینی شده، حاصل شود و بتواند تاثیرات خود را در حوزه‎ی ارتباطات و انتظارات توسعه‌ای در برداشته باشد.

رئیس کمیته‎ی مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا به شبکه ملی اطلاعات اشاره و گفت: یک انتظار دیگر از وزارت ارتباطات در بحث شبکه‎ی ملی اطلاعات است که امیدواریم بتواند عقب افتادگی گذشته را جبران کند. متاسفانه در دو سال اول برنامه توسعه‎ی پنجم، شبکه‎ی ملی طبق برنامه پیش نرفت و انتظار داریم وزارت ارتباطات به کار سرعت بیشتری دهد و شبکه ملی اطلاعات هر چه سریع‎تر راه‌اندازی شود.

گفت و گو از مونا ارشادی فر

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-10 04:49

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
پهنای باند افزایش یافت ولی ده برابر مشترک جدید گرفتن و همش دود شد رفت هوا الان هم دیگه پهنای باند افزایش نیافته
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید