کد مطلب: 

12365

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران خبر داد: اتصال مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در پرند به فیبرنوری

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران خبر داد: اتصال مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در پرند به فیبرنوری

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، تعداد تلفن‌های منصوبه در این استان را هشت میلیون و 500 هزار شماره و تعداد تلفن‌های دایر شده را هفت میلیون و 500 هزار شماره اعلام کرد. (برای دیدن گزارش تصویری اینجا کلیک کنید)

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس صیدی در مراسم افتتاح پروژه مخابراتی شهر جدید پرند، افزود:‌ در این پروژه با سرمایه‌گذاری خوبی که انجام گرفت جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی بکار گرفته شد به نحوی که قابلیت استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت با کیفیت بسیار بالا از طریق فیبرنوری که بطور مستقیم تا محل استقرار مشترکان و منازل آنها گسترش یافته است، مهیا خواهد شد.

 

مهندس صیدی در ادامه و در تشریح فعالیت‌ها و آخرین دستاوردهای شرکت مخابرات استان تهران، گفت:‌ از ابتدای سال 1392 تاکنون موفق به دایری بیش از 450 هزار شماره تلفن شده‌ایم و میزان فیبرنوری موجود به 10 هزار کیلومتر رسیده است.

وی با اشاره به این که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در استان تهران دارای خط ارتباط تلفن ثابت هستند، افزود:‌ در 160 روستای استان تهران اینترنت پرسرعت ارایه شده و در مجموع بیش از 500 هزار مشترک اینترنت پرسرعت از سرویس‌های شرکت مخابرات استان تهران بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران تعداد تلفن‌های منصوبه در این استان را هشت میلیون و 500 هزار شماره و تعداد تلفن‌های دایر شده را هفت میلیون و 500 هزار شماره اعلام کرد.

مهندس صیدی در بخش دیگری از سخنان خود، پشتیبانی بهینه از مشترکان و ارایه خدمات غیرحضوری و از راه دور به مشترکان را دو هدف عمده در برنامه‌ریزی‌های استراتژیک شرکت مخابرات استان تهران در راستای مشتری‌مداری و ارایه بهترین سرویس به مردم عنوان کرد و با اعتقاد به این که شبکه مخابراتی مانند موجود زنده‌ای نیازمند رشد تکامل است، تصریح کرد:‌ روزآمدی و بروزرسانی شبکه پویای مخابراتی، مستلزم سرمایه‌گذاری‌های دقیق است که پیش‌بینی‌های مطالعاتی برای سرمایه‌گذاری مناسب انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-21 11:49

دیدگاه‌ها

تصویر سیتنا 5
با سلام و احترام. از گذشته تاکنون منازل مسکونی با کابل مسی به مراکز تلفنی متصل می شدند و فیبرنوری تا منازل سیستم جدیدی است که در دستور کار مخابرات قرار گرفته است
ارسال شده توسط سیتنا 5 در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مگه تا حالا با چی وصل میشدن؟با کش شلوار!؟:)
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید