کد مطلب: 

11497

مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا: با راه‎اندازی 3G خدمات ویژه‎ای به روستائیان سراسر کشور ارائه می‎دهیم

مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا: با راه‎اندازی 3G خدمات ویژه‎ای به روستائیان سراسر کشور ارائه می‎دهیم

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، گفت: با ارائه‎ی نسل 3 و 4 شبکه‎ی تلفن همراه در کشور، امکان اشتغال زایی برای 3 تا 4 میلیون نفر فراهم خواهد شد؛ چرا که در کشورهای در حال توسعه، هر 10 درصد رشد ضریب نفوذ تلفن همراه باند پهن، تا  1.4 درصد رشد GDP را به همراه خواهد داشت.

 

مهندس "وحید صدوقی" در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) در پاسخ به این سوال که "با توجه به اینکه در حال حاضر امکان برقراری مکالمه تصویری از رایتل هم گرفته شده، چه مزیت دیگری همراه اول را به پیگیری برای راه‎اندازی نسل‎های 3 و 4 تلفن همراه سوق داده است؟"  اظهار داشت: وقتی پهنای باند توسعه می‎یابد، اولین امکان دسترسی به اینترنت ملی کشور با سرعت بالا است که این دسترسی باند پهن امکان ویژه‎ای برای کاربران به همراه خواهد داشت.

 

وی، ادامه داد: کاربران شبکه‎های نسل بالاتر تلفن همراه در کشور می‎توانند به راحتی و با سرعت بالا به سایت‎های داخلی متصل شوند که در همین راستا امکان‎هایی مانند ثبت‎نام دانشگاه، خرید و فروش سهام در بورس و به صورت عمومی امکان دسترسی به امکانات فضای مجازی در حوزه‎های مختلف تجاری و خدماتی برای کاربران شبکه‎ی تلفن همراه مهیا خواهد شد.

 

صدوقی در ادامه افزود: از آنجایی که نقطه‎ی قوت همراه اول، پوشش گسترده در مناطق روستایی کل کشور است، ما با راه‎اندازی نسل آتی شبکه‎ی تلفن همراه برنامه‎ی ویژه‎ای برای ارائه‎ی خدمات به روستاییان سراسر کشور داریم، تا همه‎ی خدمات قابل ارائه بر روی شبکه‎ی اینترنت از طریق تلفن همراه در دسترس آنان قرار گیرد.

 

مدیرعامل همراه اول در این گفت‎وگو با سیتنا، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم که با ارائه‎ی نسل 3 و 4 در کشور، امکان اشتغال زایی برای 3 تا 4 میلیون نفر فراهم خواهد شد؛ چرا که بر اساس آمار مستند، در کشورهای در حال توسعه، هر 10 درصد رشد ضریب نفوذ تلفن همراه باند پهن، تا  1.4 درصد رشد GDP را به همراه خواهد داشت.

 

صدوقی در پایان تاکید کرد: توجه به این مهم، راه‎اندازی نسل سوم و چهارم شبکه توسط همراه اول، می تواند رشد قابل توجهی در اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-15 19:33

دیدگاه‌ها

تصویر یوسف
گر صبر کنی زغوره حلواسازی جانم لذا جی 2 باصبر حتی جی 5 میشه عجله نکنید خود کرده را تدبیر نیست باید به غرضی جیگر رای میدادیم تا بیاره حالا ندادی باید صبر کنی
ارسال شده توسط یوسف در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خووووب کی ان شااله باید شاهد باشیم ، وقتی فسیل شدیم و از بین رفتیم ؟؟؟!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
فقط بلدم جیب ملتو خالی کنننننننننننننننننننننننننننننن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر XUX
با نسل سه ایترنت 128 میدن که می تونن با همون EDGE سرعت 256 بدن. پس نسل سه میخوای چیکار. مردمو سر کار گذاشتن.
ارسال شده توسط XUX در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نيما
معلوم نيست كى ميخوان 3G بدن ملت و گذاشتن سر كار الان ايرانسل و رايتل 3G راه افتاده همراه اول با اين همه تجربه سرعت اينترنتش مثل .....چى بگم والا
ارسال شده توسط نيما در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید