کد مطلب: 

11373

دیپلماسی فقط فیس‌بوک نیست، وی‌چت هم هست!

دیپلماسی فقط فیس‌بوک نیست، وی‌چت هم هست!

راستی جدیدا فیس بوک نمی‌آیی. به خاطر دیپلماسی بالایت است حتما. خب، لااقل وی‌چت را هم خاموش کن. هرچقدر این گوشی را تکان می‌دهیم «مهرداد 1359» را بهمان نشان می‌دهد.

 

به گزارش سیتنا، "ایمان پیربرناش" در صفحه طنزانه روزنامه قانون نوشت: "نماینده مردم تهران در مجلس از لایک خوردن بیش از حد دکتر ظریف ناراحت است و گفته:« دیپلماسی فقط لبخند زدن و فیس بوک بازی نیست.» مطمئنا نمی‌دانید نماینده شما در مجلس کیست. خب، اگر هنگام انتخابات مجلس هم عکس پروفایل‌تان را به «رای می‌دهم» تغییر داده بودید، الان من مجبور نبودم به شما این خبر را بدهم که بله، مهرداد بذرپاش نماینده شما در مجلس است.

مسلما او که با سی و اندی سن، مدیرعاملی پارس خودرو، سایپا، ریاست سازمان ملی جوانان و خیلی پست‌های دیگر را تجربه کرده خیلی بهتر از ما که با چند سال سن کمتر و دوندگی در حد آهو به هیچ جا نرسیده ایم، دیپلماسی را می‌فهمد. ما هم نشستیم فکر کردیم، بعد دیدیم سخت‌مان شده، بلند شدیم و فکر کردیم، مجددا معذب شدیم و همین‌طور هی نشستیم و بلند شدیم تا اینکه به علت درگیری شخصی قید فکر کردن را زدیم. متوجه شدیم (بدون فکر) شاید درست می‌گوید.

شاید دیپلماسی آن لبخند ظریف نباشد و لبخند ملیحی باشد که احمدی نژاد پس از سوال مرتضی حیدری در خصوص آمار تحویل می‌داد و سپس در مورد چیزی که دوست داشت حرف می‌زد. شاید دیپلماسی « فیس بوک بازی» نباشد. دولت قبلی به خاطر غیر مجاز بود از « فیس بوک» در این جمله فاکتور گرفت و دیپلماسی شد «بازی».

به همین راحتی می‌توان منظور مهرداد را متوجه شد. مهرداد صدایش می‌کنیم چون تقریبا هم سن و سالیم.

می‌بینی مهرداد؟ هی ی ی مهرداد، مهرداد، مهرداد. اصلا مهرداد، مهرداد. دوست داریم هی صدایت کنیم مهرداد. آنقدر صدایت کنیم تا «مهر»ت از دلمان برود و « داد» ت بماند. حالا داد نزن، کی داد بزن. آخ اگه می‌شد مهرداد. کاش وقتی دیپلماسی را به شیوه خودتان معنی می‌کردید لااقل دهان‌مان باز می‌بود تا بتوانیم داد بزنیم.

راستی جدیدا فیس بوک نمی‌آیی. به خاطر دیپلماسی بالایت است حتما. خب، لااقل وی‌چت را هم خاموش کن. هرچقدر این گوشی را تکان می‌دهیم «مهرداد 1359» را بهمان نشان می‌دهد. راستی سلام ما را به رسایی هم برسان. بگو حرف‌هایش را خواندیم که گفته بود «متن توافقنامه ژنو غیرقانونی است.» بگو ما اگر تو را نداشتیم نادان از دنیا می‌رفتیم. الان هم تنها آرزویمان همین نادان از دنیا رفتن است که امیدواریم به آن برسیم. برایمان دعا کن مهرداد. راستی مهرداد. هیچی، خواستیم صدایت کنیم تا حالت از ما بد شود. بالاخره از قدیم گفته‌اند همیشه شعبان یک بار هم ایمان!"

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-10 15:02

افزودن دیدگاه جدید