کد مطلب: 

11090

یک روز مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مشترکین خوش حساب

یک روز مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مشترکین خوش حساب

اپراتور اول در راستای تشویق مشترکین به پرداخت بموقع قبوض، به افرادی که قبض پایان دوره هر ماه خود را تا پانزدهم ماه بصورت غیرحضوری پرداخت کنند، یک روز مکالمه رایگان درون شبکه هدیه می دهد.

به گزارش سازمان خبری سیتنا (CITNA.IR)، از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه کلیه مشترکین دائمی همراه اول که قبض پایان دوره ماهانه خود را تا پایان روز پانزدهم ماه بصورت غیرحضوری پرداخت کنند، مشمول طرح «هدیه شتاب در پرداخت» می شوند.

این مکالمه رایگان، نیازمند فعال سازی توسط مشترک است؛ لذا مشترکین مشمول طرح می بایست با شماره گیری یک کد، شخصاً هدیه مکالمه را فعال کنند.

بر اساس طرح «هدیه شتاب در پرداخت» همراه اول، مشترکین مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان روز سی ام همان ماه، امکان فعالسازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان با دیگر مشترکین همراه اول و تلفن ثابت را در روز دلخواه خواهند داشت.

این طرح بر روی کد دستوری #۱۱۵*۱۱۱*تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت، ارائه می شود و مشترکین جهت فعالسازی هدیه مکالمه یک روز رایگان می بایست در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان را دارند، کد دستوری #۱۱۵۱*۱۱۱* را جهت فعالسازی شماره گیری کنند.

در طرح «هدیه شتاب در پرداخت»، هنگامی که مشترک قبض پایان دوره خود را پیش از پانزدهم ماه بصورت غیرحضوری پرداخت می کند، پیامکی با محتوای مشمول شدن دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان دریافت می کند. با این پیامک مدت زمانی که مشترک برای فعال نمودن هدیه فرصت دارد اعلام می شود و چنانچه مشترک پس از پانزدهم هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره ماهانه خود کند، مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان نمی شود. همچنین مشترکین پس از فعالسازی هدیه مذکور، به مدت ۲۴ ساعت فرصت خواهند داشت که از هدیه مکالمه رایگان خود استفاده کنند. 
 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (7 رای)
سیتنا 5
2013-11-30 10:22

دیدگاه‌ها

تصویر ابوالفضل محمدی خانی
هدیه شتاب یکروز مکالمه رایگان من چرا اعطا نمیشه من من هدیه اابان ماه را نگرفتم غعال نمیشه
ارسال شده توسط ابوالفضل محمدی خانی در 29 آذر 00 - 22:35
تصویر امیر آریاکیش
به نظر میرسد چنین کدی اساساً جز اینکه برای شادی موقت شما باشد کاری نمیکند . بهتر است به عنوان یک جک به آن نگاه کنید.
ارسال شده توسط امیر آریاکیش در 07 مرداد 97 - 09:40
تصویر فهیمه
سلام وقت بخیر ببخشید من یکبار که فیش موبایلمو قبل بیستم پرداخت نکرده بودم، کد فعال سازی یک روز مکالمه رایگان رو زدم و از اون زمان به بعد هروقت فیش موبایلمو قبل از بیستم پرداخت میکنم خود بخود یک روز مکالمه رایگان فعال میشه و بدون اطلاع من در همان روزی که یک روز مکالمه رایگان رو فعال کردم فعال میشه و به پایان میرسه و بعد پیامک اتمام یک روز مکالمه برام میاد حالا من چطوری میتونم اینو غیر فعال کنم تا روزی که دوست دارم این طرح رو فعال و ازش استفاده کنم
ارسال شده توسط فهیمه در 03 دى 96 - 22:29
تصویر محمودیان
منهم هر دو کد را شماره گیری کردم ( *111*115# و هم *10*115#) و پاسخ می شنیدم که چنین شماره ای در دسترس نیست
ارسال شده توسط محمودیان در 08 بهمن 95 - 11:50
تصویر رضا
باید شماره *10*115# را بگیرید دیگه اون شماره قبلی عوض شد .
ارسال شده توسط رضا در 16 ارديبهشت 95 - 01:01
تصویر علی
سپاس
ارسال شده توسط علی در 28 مهر 96 - 13:28
تصویر ناشناس
بالاخره نفهمیدیم باید *111*115# برای فعالسازری بگیریم یا باید *111*1151# را؟حتی این کد هم آمده است #1151*111* و در کنار آن کد #115*111* هم در پیامک های ارسال شده این ابهام وجود داره و هم در اطلاعیه های سایت های خبری همچنین همراه اول. چرا؟ از هرکی هم سوال میکنیم سردر نمی آورد ....
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید