کد مطلب: 

276314

ضرورت آموزش مجازی برای بازماندگان از تحصیل

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طرح بازماندگان از تحصیل برای دانش‌آموزان روستایی و دخترانی است که شرایط مهاجرت یا سفر به شهرها را ندارند؛ بنابراین برای آنها برنامه‌ و طرحی داریم که به صورت مجازی بتوانند آموزش ببینند و در آزمون‌ها شرکت کنند.
انسیه خزعلی

به گزارش سیتنا، انسیه خزعلی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: در آموزش نباید مقطع خاصی را مد نظر قرار دهیم زیرا بی شک این آموزش باید بخشی به صورت مکتوب و در کتاب‌ها، بخشی با همراهی مربیان و بخشی دیگر با آموزش کارگاهی و مشارکت دانش‌آموزان صورت گیرد.

به گفته وی، دانش‌آموزان باید خودشان آموزش را کشف کنند تا اینکه مطلبی به آنها القا شود یا تلقینی چیزی را فرا گیرند.

آموزش مجازی بازماندگان از تحصیل

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره تفاهمات این معاونت با وزارت آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت دانش‌آموزان اظهار کرد: همکاری، قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی با آموزش و پرورش داریم که در بخش‌های مختلف از جمله برای آموزش والدین، سوادآموزی و بازماندگان از تحصیل است تا به این واسطه در سال آینده شاهد اجرای این موارد باشیم، البته بخشی از مقدمات اجرای طرح‌ها فراهم شده است.

خزعلی درباره جزئیات بیشتر طرح بازماندگان از تحصیل ادامه داد: این طرح عمدتا برای دانش‌آموزان روستایی و عشایر و دخترانی است که شرایط مهاجرت یا سفر به شهرها را ندارند، برنامه‌ای و طرحی را داریم که به صورت مجازی بتوانند آموزش ببینند و در آزمون‌ها شرکت کنند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این طرح پس از رسیدن به سن مناسب برای سفر به شهر یا روستاهای بزرگ‌تر، می‌توانند از امکانات خوابگاهی استفاده کنند، بودجه‌ای در سفرها برای حمل و نقل، اسکان و آموزش و دوره‌های مهارتی آنها نظر گرفته می‌شود و امیدواریم با این اقدامات بازمانده از تحصیل در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-14 15:36

افزودن دیدگاه جدید