کد مطلب: 

275416

توسعه شبکه تلفن ثابت و همراه در سه شهر خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقا و توسعه شبکه تلفن ثابت و همراه در سه شهرستان دزفول، اندیمشک و شوش خبر داد.
توسعه شبکه تلفن ثابت و همراه در سه شهر خوزستان

به گزارش سیتنا، رحیم فلاح زاده در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقا و توسعه شبکه تلفن ثابت و همراه در خوزستان اظهار کرد: در سه شهرستان دزفول، اندیمشک و شوش با اجرای طرح‌هایی شبکه تلفن ثابت و همراه توسعه و ارتقا داده شد.

وی افزود: شبکه ارتباطی همراه اول با نصب و راه‌اندازی سایت پرسرعت جدید در شهرستان دزفول توسعه یافت. با وارد مدار شدن این سایت جدید، سرویس‌دهی شبکه سیار ارتباطی در برخی مناطق این شهرستان ارتقا یافته است؛ این سایت، سایت ۱۳۲ از پروژه فاز هشت توسعه ارتباطات سیار استان خوزستان است.

فلاح زاده با اشاره به توسعه ارتباطات سیار در اندیمشک، عنوان کرد: به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشترکان و در راستای تداوم برنامه‌های توسعه‌ای شبکه ارتباطات سیار و در جهت بهبود و رفع نقاط کور و پوشش حداکثری شبکه همراه، یک سایت جدید و پر سرعت تلفن همراه در شهرستان اندیمشک، راه‌اندازی و به این ترتیب ارتباطات سیار در این شهرستان توسعه یافت.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی، پایداری ارتباط خدمات تلفن همراه، افزایش ترافیک دیتای مشترکان همراه و همچنین رفع نقاط کور و جلب رضایت‌مندی مشترکان از اهداف راه‌اندازی این سایت‌ است که علاوه بر پایداری و تقویت شبکه، سرعت تبادل اطلاعات دیتای شبکه همراه اول در کوی نیروی اندیمشک و مناطق اطراف افزایش پیدا می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: این سایت های جدید در دو شهرستان دزفول و اندیمشک مجهز به فناوری نسل دو، سه و چهار اینترنت همراه است.

فلاح زاده در خصوص توسعه ارتباطات سیار در شوش گفت: با گسترش زیرساخت‌های مخابراتی و نصب و راه‌اندازی سایت پرسرعت جدید پاک چوب، شبکه اپراتور همراه اول در شهرستان شوش توسعه یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: وارد مدار شدن این سایت توسعه شبکه همراه و کاهش نقاط کور و افزایش پوشش شبکه و ارتقای سرعت برای مشترکان این شهرستان را به همراه دارد. این سایت از پروژه هشت پلاس توسعه ارتباطات سیار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-12-20 15:27

افزودن دیدگاه جدید