کد مطلب: 

275401

صدور اولین مجوز خودکار در درگاه ملی مجوزها در حوزه گردشگری

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: اولین مجوز خودکار ثبت محور دستگاهی امروز (29 آذرماه) صادر خواهد شد و این مجوز مربوط به حوزه گردشگری است.
احسان خاندوزی

به گزارش سیتنا، احسان خاندوزی در نشست خبری با پاسخ به سوال صدا و سیما درباره صدور اولین مجوز خودکار ثبت محور دستگاهی در حوزه گردشگری خبر داد.

خاندوزی، اظهار کرد: اسامی دستگاه های متخلف به دستگاه های نظارتی ارسال شده و همچنین جلساتی هم برای برخورد با این نهادها تشکیل داده شده است.

او گفت: دولت تسهیل در حوزه کسب و کار را به روابط بین دو وزیر یا اعضای هیئت دولت ترجیح داده و با دستگاه ها متخلف تعارفی ندارد.

اجرای موفق طرح کالابرگ الکترونیکی در چند استان

خاندوزی می گوید: با اجرای آزمایشی طرح اعتباری خرید کالا در چند استان، مشکلات شناسایی و رفع شد. وزارت کار باید گزارش نهایی را ارائه کند تا بتوانیم این طرح را سراسری اجرا کنیم اما تاکید می کنیم که دریافت یارانه به صورت نقدی یا غیر نقدی اختیاری است و اجباری در قبول طرح خرید کالا فعلا وجود ندارد.

پرداخت سود سهام عدالت تا روزهای آینده

سخنگوی اقتصادی دولت بیان کرد: به موجب تشکیل جلسات و جمع آوری سود سهام های سهام عدالت دولت تا روزهای آینده برای دارندگان واریز خواهد شد. همچنین جلسات برای تعیین تکلیف سهام جاماندگان سهام عدالت در حال بررسی است. با مصوبه ای که قرار است در دولت نهایی شود جاماندگانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، پیش بینی می کنیم تا پایان سال سهامدار شوند.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-20 12:18

افزودن دیدگاه جدید