کد مطلب: 

274491

شرکت مخابرات: تلفن‌های شورای رقابت به دلیل بدهی و به صورت سیستماتیک قطع شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به اعلام رسانه‌ای شورای عالی رقابت پیرامون قطع تلفن‌های این شورا توسط شرکت مخابرات، این شرکت اعلام می‌کند تعدادی از خطوط شورای رقابت با توجه به قوانین به علت بدهی به صورت سیستماتیک قطع شده است و موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نیاز آن شورا سقف کارکرد شماره‌ها افزایش پیدا کرد و در حال حاضر شماره‌های مورد نظر وصل می‌باشد.
شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا، شورای رقابت امروز با انتشار خبری مدعی شده بود که در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات تلفن‌های مرکز ملی رقابت را قطع کرده است.(لینک)

این در حالی است که محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: براساس مصوبه 207 ابلاغی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران مکلف است چنانچه حدنصاب کارکرد هزینه تلفن ثابت مشتریان از سقف تعیین شده بالاتر رود به صورت سیستماتیک و خودکار، خطوط بدهکار ابتدا بصورت یک‌طرفه و سپس بصورت دو طرفه قطع شود. همچنین اگر سازمان، نهاد و ارگانی نیاز به سقف بالاتر داشته باشد با اعلام درخواست این سقف بدهی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به اعلام رسانه‌ای شورای عالی رقابت درخصوص قطع تلفن‌های این شورا توسط شرکت مخابرات، این شرکت اعلام می‌دارد تعدادی از خطوط شورای رقابت با توجه به قوانین به علت بدهی به صورت سیستماتیک قطع شده است و موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نیاز آن شورا سقف کارکرد شماره‌ها افزایش پیدا کرد و درحال حاضر شماره‌های مورد نظر وصل می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات بیان داشت: شرکت مخابرات ایران اعلام می‌دارد سازمان‌ها و موسسات دولتی به جای استفاده ابزاری و غیر حرفه‌ای از رسانه‌ها نسبت به پرداخت بدهی تلفن‌های خود اقدام نمایند و در صورت نیاز مسائل مطروحه را از کانال‌های مخابراتی دنبال نمایند.

بیدخام در انتهای سخنان خود تصریح کرد: شرکت مخابرات همچنین اعلام می‌دارد موضوع مطرح شده هیچگونه ارتباطی با رای شورای رقابت درخصوص شرکت مخابرات ایران ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-21 14:24

افزودن دیدگاه جدید