کد مطلب: 

271789

ارسال لیست دریافت‌کنندگان سهام عدالت ایثارگران به وزارت اقتصاد

رئیس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران گفت: مجموع اسامی جاماندگان سهام عدالت را به وزارت اقتصاد ارائه داده‌ایم.
سهام عدالت

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیرامون جاماندگان سهام عدالت در حوزه ایثارگران گفت: مجموع اسامی جاماندگان سهام عدالت را به وزارت اقتصاد ارائه داده ایم. جدا از این لیست دهک‌های پایین را نیز جدا لیست داده ایم. تعداد کسانی که جامانده اند بسیار زیاد بوده اند. قرار است سهام عدالت به سه دهک پایین داده شود غیر از آن دهک‌های پایین را هم ارائه داده ایم. وزیر اقتصاد هم قول داده است که این عزیزان در آن بسته سهام عدالت باشند، اما به سبب این که هنوز ابلاغ نشده است نمی‌توان در این خصوص قضاوت کنیم. یکبار کل اسامی و بار دیگر پنج دهک پایین را ارائه داده ایم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران در رابطه با قرارداد‌های سالانه تسهیلات بنیاد ایثارگران با بانک مرکزی اظهار کرد: مدل تسهیلات امسال تغییر پیدا کرده است. از تسهیلات اشتغال استانی هر استان، ده درصد برای ایثارگرانی است که بنیاد معرفی می‌کند. در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور پرداخت می شود. یعنی نسبت به سال گذشته رشد شش برابری داشته ایم.

وی در خصوص تعهد بانک‌ها نسبت به قرارداد‌های که با بنیاد بسته اند، توضیح داد: یک صندوق اشتغال و کارآفرینی داریم که معرفی افراد توسط این صندوق انجام می‌گیرد و گزارش عملکرد بانک‌ها را به دستگاه‌های نظارتی و مجلس ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-28 11:51

افزودن دیدگاه جدید