کد مطلب: 

271723

لایو اینستاگرام شر بپا کرد؛ قتل جوان ۲۱ ساله در چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: فردی که به دلیل خط نشان کشیدن در لایو اینستاگرام با ضربات چاقو مقتول ۲۱ ساله را به قتل رسانده بود، در حین فرار از شهر توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.
لایو اینستاگرام شر بپا کرد؛ قتل جوان ۲۱ ساله در چهارباغ

به گزارش ایسنا، سرهنگ کامران چراغی گفت: شامگاه ۲۷ مرداد ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری منجر به فوت در یکی از پارک‌های شهر چهارباغ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های میدانی کارآگاهان حاکی از این بود که به دلیل خط و نشان کشیدن دو جوان ۲۱ ساله در لایو اینستاگرام برای یکدیگر نامبردگان با حضور در محل درگیری به وسیله سلاح سرد یکدیگر را مورد آسیب قرار دادند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ تصریح کرد: در ادامه پس از شناسایی هویت قاتل، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به دستگیری نامبرده در حین فرار از شهرستان شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف قاتل به انجام قتل به وسیله ضربه چاقو، اضافه کرد: سه نفر دیگر در خصوص این اقدام مجرمانه توسط پلیس دستگیر و پس از تکمیل پرونده همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ چراغی در پایان خاطرنشان کرد: توجه خانواده‌ها به رفتارها و اقدامات جوانان یکی از اقداماتی است که می‌تواند از وقوع جنایات اینچنین پیشگیری کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-08-25 18:21

افزودن دیدگاه جدید